-
Obserwuj
-
Vademecum organizatora turystyki niepełnosprawnych
…WSHT w Łodzi Łódź 2007 ISBN: 978-83-918688-6-7 liczba stron: 194 oprawa miękka . Spis treści . Wstęp CZĘŚĆ 1…
29 złFIRMA
Kolejność ofert na liście dopasowujemy do Twoich wyszukiwań. Dowiedz się więcej o sposobach sortowania »
Ogłoszenia
Obserwuj
…WSHT w Łodzi Łódź 2007 ISBN: 978-83-918688-6-7 liczba stron: 194 oprawa miękka . Spis treści . Wstęp CZĘŚĆ 1…
Obserwuj
…WSHT w Łodzi Łódź 2007 ISBN: 978-83-918688-6-7 liczba stron: 194 oprawa miękka . Spis treści . Wstęp CZĘŚĆ 1…
Obserwuj
…Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym 2.6. Informacja dodatkowa 2.7. Uwagi końcowe 3. Koszty własne 3.1…
Obserwuj
…uzbrojenie 1.2.6 Porównanie jednostek liniowych i dowódców obu stron Rozdział 2 Wojskowo-geograficzna charakterystyka…
Obserwuj
… 3.6.1. Test istotności dla średniej w populacji 3.6.1.1. Test istotności dla średniej populacji normalnej ze…
Obserwuj
…) INSTYTUCJE ZAPOBIEGAWCZE 3.6.1. Stacje opieki: nad niemowlętami, nad matką i dzieckiem oraz instytucje Kropli Mleka…
Obserwuj
…Produkt gastronomiczny 1.6. Podsystemy rynku usług gastronomicznych 1.7. Segmentacja w gastronomii 1.8. Usługi…
Obserwuj
…Produkt gastronomiczny 1.6. Podsystemy rynku usług gastronomicznych 1.7. Segmentacja w gastronomii 1.8. Usługi…
Obserwuj
…Zawarcie porozumienia EFF nalata 1991-1993 1.5.3. porozumienie Stand-by z 1993 roku 1.5.4. Okres 1994-1997 1.6…
Obserwuj
…912624-5-6 liczba stron: 330 oprawa miękka . Spis treści . WPROWADZENIE 1. ELEMENTY RACHUNKU…
Obserwuj
…1.1. Płeć 3.1.2. Wiek 3.1.3. Typ szkoły i klasa 3.1.4. Miejsce zamieszkania 3.1.5. Pochodzenie społeczne 3.1.6…
Obserwuj
…Proud*a 2.4. Liczba 1 skala podobieństwa Reynoldsa 2.5. Modele o skali skażonej 2.6. Przykłady 3. Przyrządy…
Obserwuj
…obszarów mózgu 1.4.4. Kodowanie informacji w mózgu 1.4.5. Podejście modelowe 1.4.6. Wykorzystywane oprogramowanie 1.4.7…
Obserwuj
…definicja 1.5. Metody 1.6. Pojęcia podstawowe 1.7. Powtórzenie 1.7.1. Pojęcia 1.7.2. Problemy 1.7.3. Testy Il…
Obserwuj
…pomiary 2.1.3. rozkłady i średnie 2.1.4. nałożenia 2.1.5. liczebność 2.1.6. reprezentacja 2.2. wysokość 2.2.1…
Obserwuj
…projektu artystycznego? 3.5. Dlaczego marketing jest ważny? 3.6. Komunikacja jest jeszcze ważniejsza? 3.6.1…
Obserwuj
…demograficzna 1.4. Młodzież jako kategoria społeczna 1.5. Młodość jako faza życia 1.6. Młodzież na obrzeżach…
Obserwuj
…rytuałów demokracji masowej Rozdział 6. Socjotechniczny wymiar rytuałów politycznych 6.1. Klasyczne i nowoczesne…
Obserwuj
…utajonej kompetencji mentalnej 6.1. Zjawisko antycypacyjnej reakcji wzrokowej 6.2. Utajona kompetencja mentalna jako…
Obserwuj
…Diagnozowanie 2.6. Terminarz czynności dyrektora Rozdział 3. Wymagania państwa wobec szkół i placówek 3.1…
Obserwuj
… 3.6.1. Kształtowanie własnej tożsamości religijnej 3.6.2. Wychowanie ku wartościom religijnym 3.6.3. Wiedza o…
Obserwuj
…”? 4.6. Celem namysłu i dalszych przemyśleń ROZDZIAŁ PIĄTY. Interkulturowe uczenie się 5.1. Główne problemy i…
Obserwuj
…teoretyczne Ekwiwalencja Kollera Model Vinay i Darbelnet 6. Wyniki badań i analiza 6.1. Aspekty kulturowe w…
Obserwuj
…wyższego 1.4. Proces kształcenia w szkole wyższej 1.5. Jakość kształcenia 1.6. System kształcenia wyższego a rynek…
Obserwuj
…Przykłady 4.1.4. Indeksy agregatowe 4.1.5. Przykłady 4.1.6. Zadania do rozwiązania 4.2. Składnikowa analiza…
Obserwuj
…Robert K. Merton 3.1.4. Norbert Elias 3.1.5. Alfred Schütz 3.1.6. Margaret M. Wood i Arnold van Gennep 3.1.7…
Obserwuj
…6 Metoda regresji krokowej wstecz 2.5 Zadania ROZDZIAŁ 3. WYBÓR POSTACI ANALITYCZNEJ MODELU 3.1 Postawienie…
Obserwuj
…6 Metoda regresji krokowej wstecz 2.5 Zadania ROZDZIAŁ 3. WYBÓR POSTACI ANALITYCZNEJ MODELU 3.1 Postawienie…
Obserwuj
…6 Metoda regresji krokowej wstecz 2.5 Zadania ROZDZIAŁ 3. WYBÓR POSTACI ANALITYCZNEJ MODELU 3.1 Postawienie…
Obserwuj
…w polskiej szkole – impulsy, propozycje i dydaktyczne rozwiązania 1.6. Przykładowe lekcje muzycznej edukacji…