Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Gastronomia Piotr Dominik

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka geografia, geologia, turystyka
Gastronomia Piotr Dominik Wydawnictwo ALMAMER Warszawa 2013 ISBN: 978-8362644-18-6 liczba stron: 346 oprawa miękka . Spis treści . Przedmowa Rozdział 1 Sektor usług gastronomicznych 1.1. Definiowanie gastronomii 1.2. Funkcje gastronomii 1.3. Rola gastronomii w gospodarce rynkowej 1.4. System żywienia otwartego i zamkniętego 1.5. Produkt gastronomiczny 1.6. Podsystemy rynku usług gastronomicznych 1.7. Segmentacja w gastronomii 1.8. Usługi gastronomiczne w turystyce Rozdział 2 Zakład gastronomiczny 2.1. Rodzaje lokali gastronomicznych 2.2. Układ funkcjonalny zakładu gastronomicznego 2.3. Pomieszczenia zakładu gastronomicznego 2.4. Przystosowanie lokalu gastronomicznego do potrzeb osób niepełnosprawnych Rozdział 3 Wyposażenie zakładu gastronomicznego 3.1. Czynniki określające dobór maszyn i urządzeń w zakładzie gastronomicznym 3.2. Materiały stosowane w gastronomii 3.3. Urządzenia stosowane na zapleczu gastronomicznym Rozdział 4 Bezpieczeństwo produkcji gastronomicznej 4.1. Zagrożenia bezpieczeństwa produkcji żywności 4.2. Praktyki produkcji gastronomicznej Rozdział 5 Produkcja gastronomiczna 5.1. Etapy produkcji gastronomicznej 5.2. Metody obróbki termicznej 5.3. Przechowywanie i konserwacja żywności 5.4. Produkty żywnościowe wykorzystywane w gastronomii 5.5. Planowanie jadłospisów 5.6. Utrata wartości odżywczych żywności podczas obróbki wstępnej i cieplnej 5.7. Nowoczesne technologie w produkcji gastronomicznej Rozdział 6 Organizacja pracy w gastronomii 6.1. Teoria organizacji pracy w gastronomii 6.2. Stanowiska pracy w zakładzie gastronomicznym 6.3. Przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy 6.4. Etyka zawodowa 6.5. Zasady gościnności 6.6. Typy psychologiczne konsumentów 6.7. Obsługa konsumenta 6.8. Organizacja posiłków 6.9. Style obsługi 6.10. Potrawy i sposób ich serwowania 6.11. Napoje 6.12. Sposoby nakrycia stołu 6.13. Organizacja kolacji 6.14. Zasady ergonomii w gastronomii Rozdział 7 Marketing i finanse w gastronomii 7.1. Marketing w gastronomii 7.2. Finanse w gastronomii Rozdział 8 Stan i rozwój polskiej gastronomii 8.1. Rys dziejów restauratorstwa i gastronomii na świecie i w Polsce 8.2. Popularność usług gastronomicznych w Polsce 8.3. Współczesne trendy w polskiej gastronomii 8.4. Systemy i marki gastronomiczne obecne na terenie Polski Rozdział 9 Kultura przedsiębiorstwa i obsługa klienta 9.1. Pojęcie kultury przedsiębiorstwa 9.2. Przejawy kultury firmy 9.3. Standaryzacja obsługi klienta 9.4. Casual – wszystko dla klienta 9.5. Rola odpowiednio przygotowanych pracowników w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy Rozdział 10 Rodzaje usług gastronomicznych 10.1. Usługi cateringowe 10.2. Przyjęcia okolicznościowe 10.3. Usługi gastronomiczne w środkach transportu 10.4. Usługi gastronomiczne w hotelach 10.5. Organizacja usług gastronomicznych w agroturystyce Rozdział 11 Uruchamianie lokali gastronomicznych 11.1. Uregulowania prawne dotyczące produkcji żywności 11.2. Wybór miejsca i koncepcji działalności gastronomicznej 11.3. Prognozowanie wyników finansowych przyszłego lokalu gastronomicznego 11.4. Procedura uruchamiania lokali gastronomicznych . Bibliografia Literatura przedmiotu Akty prawne Strony internetowe Wykaz tabel, rysunków i fotografii

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 495
Zgłoś nadużycie
54 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia