Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Vademecum organizatora turystyki niepełnosprawnych

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka geografia, geologia, turystyka
Vademecum organizatora turystyki niepełnosprawnych Jakub Grabowski, Mariola Milewska, Andrzej Stasiak Wydawnictwo WSHT w Łodzi Łódź 2007 ISBN: 978-83-918688-6-7 liczba stron: 194 oprawa miękka . Spis treści . Wstęp CZĘŚĆ 1. Turystyka a niepełnosprawność 1. TURYSTYKA - PODSTAWOWA TERMINOLOGIA 1.1. Definicja turystyki według UNWTO 1.2. Rodzaje turystyki 2. SYSTEM USŁUG TURYSTYCZNYCH 2.1. Główni aktorzy na rynku turystycznym 2.2. Czynniki determinujące funkcjonowanie systemu usług turystycznych 2.3. Model trzech podróży 2.4. Łańcuch usług turystycznych 3. NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ l JEJ RODZAJE 3.1. Definicje i modele niepełnosprawności 3.2. Orzecznictwo o niepełnosprawności w Polsce 3.3. Klasyfikacje niepełnosprawnych 4. POLITYKA UNII EUROPEJSKIEJ DOTYCZĄCA DOSTĘPNOŚCI W TURYSTYCE 4.1. Przeciwdziałanie marginalizacji osób niepełnosprawnych 4.2. Geneza i koncepcja idei: "Turystyka dla wszystkich", "Projektowanie dla wszystkich" 4.3. Działania podejmowane na rzecz rozwoju turystyki osób niepełnosprawnych . 5. OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE JAKO GRUPA DOCELOWA DLA SEKTORA TURYSTYCZNEGO 5.1. Sytuacja demograficzna w Unii Europejskiej 5.2. Prognozy demograficzne i ich konsekwencje dla sektora turystycznego 5.3. Zachowania turystyczne osób niepełnosprawnych 5.4. Potencjał ekonomiczny osób niepełnosprawnych 6. DOSTĘPNOŚĆ BAZY TURYSTYCZNEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH 6.1. Osoby niepełnosprawne ruchowo i użytkownicy wózków inwalidzkich 6.1.1. Wymagania osoby niepełnosprawnej 6.1.2. Udogodnienia bazy turystycznej z perspektywy osoby niepełnosprawnej 6.1.3. Technika obsługi osób niepełnosprawnych ruchowo 6.2. Osoby niedowidzące i niewidome 6.2.1. Wymagania osoby niepełnosprawnej 6.2.2. Udogodnienia bazy turystycznej z perspektywy osoby niepełnosprawnej 6.2.3. Technika obsługi osób niedowidzących i niewidomych 6.3. Osoby niedosłyszące i głuche 6.3.1. Wymagania osoby niepełnosprawnej 6.3.2. Udogodnienia bazy turystycznej z perspektywy osoby niepełnosprawnej 6.3.3. Technika obsługi osób niedosłyszących i głuchych 6.4. Osoby niepełnosprawne intelektualnie 6.4.1. Wymagania osoby niepełnosprawnej 6.4.2. Udogodnienia bazy turystycznej z perspektywy osoby niepełnosprawnej 6.4.3. Technika obsługi osób niepełnosprawnych intelektualnie 6.5. Alergicy - wymagania, udogodnienia i technika obsługi niepełnosprawnych 6.6. Osoby w wieku starszym - wymagania, udogodnienia i technika obsługi CZĘŚĆ II. Studium przypadku - praca audytora projektu DIADA Ocena dostępności obiektów Znaczenie audytu Zasady pracy audytora Etapy pozyskiwania informacji Analiza ogólnodostępnych źródeł informacji Rozmowa telefoniczna Audyt osobisty Raport końcowy - przygotowanie i struktura Literatura

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 387
Zgłoś nadużycie
23 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia