Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Ta oferta jest już nieaktualna Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii: Książki i Podręczniki > Książki naukowe i popularnonaukowe

Interkulturowa kompetencja

  • 24 Lip 08:53
  • Nr ogłoszenia: 67725838
  • Dostępność: niedostępne
1 / 1
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka sztuka, kultura i etnologia
Interkulturowa kompetencja Jürgen Bolten Wydawnictwo Naukowe UAM Poznań 2006 ISBN: 83-232-1640-1 liczba stron: 184 oprawa miękka . Spis treści . Od tłumacza Menu startowe Kompetentny interkulturowo? Test osobisty ROZDZIAŁ PIERWSZY. Kultura — komunikacja — interkulturowość 1.1. Wąskie i rozszerzone pojęcie kultury 1.1.1. Kultura jest czymś więcej niż sztuką: o zdradliwości wąskiego pojęcia kultury 1.1.2. Jednostka w świecie swojego życia: rozszerzone pojęcie kul- 1.1.3. Kultury nie są pojemnikami 1.1.4. Ekskurs dla tych wszystkich, którzy chcieliby przekazywać wiedzę kulturową: „wyjaśniać” znaczy więcej niż tylko „opisywać” 1.1.5. „Interkultura" — słowo, którego „Duden” jeszcze nie zna 1.2. Bez komunikacji nie byłoby kultur 1.3. Pierwsze podsumowanie — albo kilka zasadniczych reguł, z których nie można zrezygnować w celu dydaktycznym, jakim jest „interkulturowa kompetencja” 1.4. Celem namysłu i dalszych przemyśleń ROZDZIAL DRUGI. Nie wiemy, co czynimy: o kulturowych uwarunkowaniach naszego działania 2.1. „Perceptas” — jak funkcjonuje postrzeganie 2.1.1. Postrzeganie jest selektywne i subiektywne 2.1.2. Postrzeganie nie jest procesem biernym 2.1.3. To co postrzegamy, zależy od doświadczenia 2.2. „Konceptas” — dlaczego postrzegamy w ściśle określony sposób 2.3. Struktura i funkcja kolektywnej pamięci 2.3.10 Pamięć kolektywna jako zasób interpretacji 2.3.2. O odgraniczaniu kolektywnych zasobów wiedzy 2.4. Kultura jest produktem komunikacji — albo: dlaczego kultura stała się taką, jaką jest 2.4.1. Style komunikacyjne jako style kulturowe 2.4.2. Instytucje i instancje wytyczające styl 2.5. Celem namysłu i dalszych przemyśleń ROZDZIAŁ TRZECI. Obchodzenie się z obcym i z obcością 3.1. Wszystko jest względne: obrazy obcego jako zwierciadło rozumienia samego siebie 3.2 0 nieuniknioności stereotypów i uprzedzeń 3.3. Co stereotypy i uprzedzenia mówią o tych, którzy je wyrażają 3.4. W jaki sposób obce może, wolno mu lub musi być obcym? O granicach integracji 3.5. Celem namysłu i dalszych przemyśleń ROZDZIAŁ CZWARTY. Multikulturowość a interkulturowość: od bycia obok siebie do bycia ze sobą 4.1. Multikulturowe perspektywy albo: trzy warianty multikulturowości 4.2. Popierać synergie zamiast planować syntezy 4.3. Consensus nie za wszelką cenę 4.4. Interkulturowe nieporozumienia a metakomunikacja 4.5. Gdzie znajdują się granice „mieszania się w sprawy kulturowe”? 4.6. Celem namysłu i dalszych przemyśleń ROZDZIAŁ PIĄTY. Interkulturowe uczenie się 5.1. Główne problemy i strategie ich przezwyciężania u niemieckich wysłanników za granicę 5.2. Drugie podsumowanie — albo: co znaczy „interkulturowa kompetencja”? 5.3. Typy treningów oraz ćwiczenia w celu zdobywania interkulturowej wiedzy 5.3.1. Treningi off the job 5.3.2. Treningi on the job ROZDZIAŁ SZÓSTY. Porcja informacji 6.1. Wskazówki bibliograficzne 6.1.1. Ogólne wprowadzenia oraz szersze omówienia 6.1.2. Pojęcie i teoria kultury 6.1.3. Pojęcie komunikacji, teoria komunikacji 6.1.4. Postrzeganie, wyobrażenia, stereotypy, uprzedzenia; teoria interakcji 6.1.5. Style kulturowe 6.1.6. Interkulturowe uczenie się 6.1.7. Materiały do interkulturowego treningu 6.1.8. Interkulturowa komunikacja gospodarcza/ interkulturowe zarządzanie 6.2. Linki ciekawych adresów internetowych dotyczących tematu „komunikacja interkulturowa”

Ta oferta jest już nieaktualna Dane sprzedającego nie są już publikowane

31 zł
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia