-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Saab
-
Model
900
-
Stan
używane
-
Rok produkcji
1997
-
Przebieg
338000 km
-
Pojemność silnika
2000 cm³
-
Moc
131 KM
-
Paliwo
benzyna+LPG
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Cześć,
Mam na sprzedaż Saaba 900S z wolnossącym 2.0, wyposażonego w instalację LPG.
Poprzedni właściciel miał go od 2014 do 2024, kiedy odkupiłem go od niego w sierpniu.
Wyposażenie:
4x elektryczne szyby
Elektryczny szyberdach
Wspomaganie
Automatyczna klimatyzacja (niestety nie działa)
Oryginalne radio na kasety + zmieniarka na 6 płyt
Tempomat
Podgrzewane fotele (wydaje mi się, że także nie działają)
Centralny zamek z pilotem
Alarm
Samochód posiada parę mankamentów, jeśli chodzi o korozję, to widać ją na zdjęciach zamieszczonych pod linkiem do dysku Google (na samym dole opisu); podłoga i progi są zdrowe. Przy mocnym przyspieszaniu czuć bicie, skrzynia niekiedy (co prawda cicho, ale) rzęzi; licznik od czasu do czasu potrafi się wyłączyć. Jednak samochód mam od sierpnia, zrobiłem nim kilka tysięcy kilometrów i NIGDY nie było sytuacji, w której by nie odpalił i nie dowiózł mnie na miejsce, nie bałem się nim jechać w trasę Łódź – Lublin – Zielona Góra. Nie słychać zaworów, silnik trzyma obroty, nie ma żadnego problemu z pracą na LPG, pobór oleju też jest znikomy, praktycznie niezauważalny – ja wymieniłem olej 5 tysięcy kilometrów temu i od tamtego czasu nie dolewałem nic, nie jest też brudny; a samochód ma najechane ponad 337 tysięcy kilometrów. Tapicerka nie posiada przetarć, dziur, w zasadzie jedyne ślady zużycia wnętrza to ułamane zaczepy od wewnętrznej listwy progowej, które powodują, że jest luźna, oraz wytarta gałka od lewarka zmiany biegów. Wszystkie światła działają prawidłowo, tak samo klakson. Amortyzatory klapy bagażnika są już trochę słabe, co prawda trzymają klapę w pozycji otwartej, jednak nieraz trzeba użyć trochę siły, aby ją otworzyć. Przednia szyba posiada odprysk, właściciel mówił, że tak jest już od dawna, zresztą ja tak jeżdżę od kupna i nic się nie dzieje. Uważam, że to dobry materiał na nietuzinkowe, bezawaryjne, wygodne daily, wyposażone we wszystko, co potrzeba, aby jazda była przyjemna – sam go kupiłem z takim właśnie zamiarem. Nad sprzedażą zastanawiam się od dwóch miesięcy, jako, że wymaga on pewnych nakładów pracy, o których tu wspominam – ja nie mam odpowiedniego zaplecza, aby te naprawy wykonać. Myślę, że mimo to zdecydowałbym się na inwestycję w niego i odstawienie go do mechanika, jednak po przeprowadzce nie jest mi już on potrzebny. Homologacja LPG kończy się 02. Września 2025r., a pierwsza z dwóch rat OC 01. Sierpnia 2025r.
Co zrobił poprzedni właściciel w samochodzie?
Ręczny – 2023
Regeneracja zaworów – 2024
Sekwencja LPG – 2019
Uszczelnienie aparatu zapłonowego – 2020
Wahacz, geometria, końcówki drążka i przegub – 2023
Świece / kopułka / rozdzielacz – 2021
Tarcze, klocki, zaciski – 2023
Kompresor, przewody klimatyzacji – 2020, 2018
Kostka stacyjki – 2021
Przepływomierz – 2019
Tuleje tylnej belki – 2019
Rozrusznik – 2018
Co zrobiłem ja?
McPhersony + amortyzatory, nowa miska, pospawanie wydechu, olej, nowy akumulator – 2025
Myślę, że samochodem można dojechać na kołach na drugi koniec Polski (tankując gaz jakoś ze dwa razy w międzyczasie, robię na butli 300 kilometrów). Cena nie podlega negocjacji na odległość – możemy podyskutować na miejscu. Zapłaciłem za niego więcej, niż chciałbym dostać, w dodatku trochę zainwestowałem, ale jak już wyżej wspomniałem – dalsze posiadanie jakiekogolwiek samochodu przeze mnie jest nieopłacalne.
Jeśli informacje zawarte w ogłoszeniu nie są wyczerpujące, chętnie odpowiem na każde pytanie, nie mam zamiaru niczego ukrywać. Jeśli zdecydujesz się na kontakt telefoniczny, proszę dzwonić w godzinach 10:00 – 22:00. Ja jestem właścicielem w dowodzie rejestracyjnym, zatem przyszły właściciel uniknie bólu głowy związanego ze stosem umów.
Link do większej ilości zdjęć wyślę zainteresowanym SMSem- proszę napisać :)