-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Saab
-
Model
9-3
-
Stan
używane
-
Rok produkcji
2005
-
Przebieg
448000 km
-
Pojemność silnika
2800 cm³
-
Moc
276 KM
-
Paliwo
benzyna+LPG
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
automatyczna
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Saab 9-3 2.8t Aero FWD MY2005 modelowo 2006. Hirsch 276KM automat.
Auto posiadam od 2014 roku.
Przebieg 448 tys. i rośnie
Automat
Kod koloru 295
LPG od 230tys.
ICM3
Zmieniarka 6cd
Audio prestige 300 z podłączonym przeze mnie bluetooth
Siedzenia aero grzane i elektryczne przód
Deska kokpitu w skórze hirsch
Elektryczne lusterka,
Fotochrom lusterko wsteczne,
Czujniki deszczu, zmroku i parkowania i inne duperele co te modele mają.
Auto posiada kilka modyfikacji.
Praktycznie pełny zestaw do88
-Big pack intercooler do88
-chlodnica wody do88
-przewody układu chłodzenia do88
-rura odlotowa przy turbo do88
-filtr powietrza custom przełożony pomiędzy zderzak a nadkole
Z innych rzeczy to:
-Hamulce 345mm z tx.
-wydech z nierdzewki 2,5 cała za mid pipe bez środkowego tlumika
-rozporka kielichów
-korek wlewu oleju z saabgeniue
- tylne zawieszenie częściowo na poliuretanach.
-tuleje stabilizatora z przodu powerflex z tyłu olkusz
- częściowo wyciszony bagażnik
-polerowany dolny kolektor
-lotka na dachu z saab 9-5 NG
-oil catch tank
Że zrobionych rzeczy wg przebiegu:
- 4 amortyzatory Bilstein b4 wymienione przy 280 tys.
-Pompa paliwa wymieniona przy 345tys
-Turbosprężarka z nalotem 28tys była wymieniona przy 355 tys. (seria)
-przy 360tys. wymieniony parownik klimatyzacji
-zaciski i tarcze 345 z klockami przód wstawione przy 392tys. oraz przy tym samym przebiegu wymienione zaciski z tyłu z przewodami - SkV zaciski, przewody seria myhle z tego co pamiętam.
- przy 397 tys. wymieniłem pasek PK z pompą wody i napinacz oraz łączniki stabilizatora przód i tył oraz łapę tylna skrzyni biegów,
-przy 404 tys wymieniłem dwia piasty z tyłu na SKF oraz tarcze i klocki tył.
-również przy 404 tys wymieniłem wtryskiwacze gazu z pomarańczowych na żółte i z dwoch listw na jedną.
-przy 406tys. wymieniłem plyn wspomagania, czujnik ciśnienia paliwa, oraz olej w skrzyni ATF oraz tuleje tylne wahaczy z przodu - Lemforder
-przy 412tys. żarniki xenon
-przy 415tys. chłodnica klimatyzacji na Nissen. Klima chłodzi i jest systematycznie serwisowana .
- przy 417 tys wymieniłem piasty przód - FAG.
-przy 419tys świece zapłonowe irydowe NGK.
- 440tys wymieniłem rozrusznik i akumulator,
-olej silnikowy zawsze mobil 1
- obecnie jest wstawiony inny parownik i powrót do zasilania LPG na dwie listwy
W międzyczasie jakieś czujniki i przekaźniki, simeringi czujników faz, zregenerowałem rurkę przy termostacie i wsporniki chłodnicy, regulator napięcia alternatora ale nie zapisywałem wszystkiego i pewenie jeszcze coś się znajdzie.
Teraz wady.
-Saab jak to saab ma problem z dwoma tylnymi zamkami. Dorzucam dwa na podmianę.
- Trzeba pomyśleć o reperaturce w prawym tyle. Jest to zrobione przeze mnie ale ruda wychodzi. Lewa zrobiona i tragedii nie ma.
- saab ma uszkodzony czujnik poziomu cieczy chłodzącej.
- z tyłu w lewym kole nie łapie ręczny. Pewenie trzeba będzie pomyśleć o zacisku ori a nie jakieś SKV - jedyna budżetowa rzecz jaką tam wsadziłem.
-jakieś tam błędy wyrzuca jak się podłączy pod kompa, a to nie przypisane coś ale wszystko działa. Check się nie świeci.
-nie grzeje fotel kierowcy
- kiedyś miał wymieniane drzwi z prawej stronny, przód i tył bo wjechał we mnie inny samochód. Kolorem się nie odróżniają BTW była to najlepsza szkoda jeśli chodzi o wpływ dodatkowych PLN.
- nie składają się lusterka i prawe dłużej się nagrzewa. Ostatnio wymieniłem lewe ale dalej to samo Może moduł może coś, ale jest to w opcji
-ułamany cup holder,
Nie mam już tyle czasu aby do wszystkiego się pochylić bo od mam dwójkę maluchów na głowie.
-trzeba pomyśleć kiedyś o wymianie skrzyni biegów, ponieważ czasami coś za szarpie pomiędzy 3 a 4 biegiem. Raz na tydzień może rzadziej. Nie jest to awaria która przeszkadza w jezdzie. Swoją droga i tak długo jezdzi AF-40, stąd też cena niższa bo dobra używka to 2k. Generalnie auto normalnie jeździ i to szarpnięcie zdarza się rzadko.
Co wiecej o sabie, trochę że względu na poliuretan zaskrzypi na progach, ma już swój przebieg.
Moc jest ale pamiętajmy, że to auto z 2005/6 roku. Modelowo 2006. Jakieś tam drobne rysy czy małe obcierki się znajdą
Butla się kończy w następnym roku. Przegląd do 18.07.2025
OC do 20.01.2025
Z rzeczy, które dorzucam i ktore zostały nagromadzone przez lata w ramach zapasów na czas W.
-sprężarkę klimy
- pompę abs
- jakieś sensory i czujniki ciśnienia paliwa dodatkowy, maf sensor, wszystko sprawne.
- zmieniarka 6cd na części,
- jakieś elementy zawieszenia uzywki ale w dobrym stanie,
- nowy zawor rozprężny do klimatyzacji - Nissen
-nowe tuleje przednie wahacza przód lemforder
- jakieś jeszcze graty się znajdą. Jest tego dużo, cewki, przewody itp.
-również elementy odlotowe jakby ktoś chciał wracać do serii ale bez chłodnicy i intercooler ori.
Same części z do88 to 7,6k
do tego wydech z neirdzewki i zaciski 345mm, deska hirsch to tak na szybko jakieś 12k.
W częściach zamiennych też lekko 2k i razem wychodzi 14.
Cena jaka mnie interesuje to 18000 zł.
Mam juz cos na oku innego a od ponad roku jak próbuję go sprzedać, to jeszcze nikt nie oglądał.
Ewentualnie może być coś w rozliczeniu, na zasadzie część kwoty + rzecz.
Quad, dobre audio, dobry szpej czy inne auto na okres przejściowy przed zakupem nowego.
Pisałem kiedyś o częściach ale nie mam na to czasu.