Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Jakie usługi reklamowe dla firm? Ulotki, logo, strony internetowe, co jeszcze?

Jakie usługi reklamowe dla firm? Ulotki, logo, strony internetowe, co jeszcze?

Założenie własnej firmy nie jest szczególnie trudne, kiedy już ma się na nią pomysł, ale i niezbędne do wypromowania fundusze. Zazwyczaj właśnie te reklamowe czynności są najtrudniejsze dla osób stawiających pierwsze kroki w świecie biznesu. Z jakich usług reklamowych dla firm warto skorzystać?

 

 

Jak rozreklamować firmę?

Sposobów na rozreklamowanie własnej firmy jest mnóstwo. W grę wchodzi tu zarówno reklama tradycyjna, jak i nowoczesna, oparta głównie na działalności w Internecie. Usługi reklamowe dla firm lepiej powierzyć osobom, które faktycznie się na tym znają i wiedzą co zrobić, żeby możliwie jak najszybciej uzyskać pożądany efekt. Samodzielne angażowanie się w marketing, kiedy nie mamy o tym pojęcia, bardziej może biznesowi zaszkodzić niż pomóc.

 

Wizytówki, ulotki i plakaty

Materiały poligraficzne wciąż są popularną formą reklamy. Mając już wykonane przez grafika logo, które nawiązuje do nazwy i charakteru naszej firmy, można zdecydować się na zamówienie projektów ulotek, wizytówek, plakatów i innych gadżetów. Wśród nowoczesnych akcesoriów z logo, firmy najczęściej decydują się na wykonanie takich przedmiotów jak: powerbanki, pendrive'y, kubki, długopisy, kalendarze, notesy, parasole, koszulki i inne gadżety. Koszt wykonania takich reklamowych produktów nie jest wysoki, zatem warto zainwestować w takie przyciągające wzrok akcesoria, na których będzie zauważalna nasza firma, np. w postaci logo, nazwy firmy i adresu.

Kalendarz trójdzielny

 

Reklama typu outdoor

Reklama zewnętrzna również ma duże znaczenie dla powodzenia biznesu. Najlepiej, jeśli znajduje się ona w kluczowej lokalizacji, na przykład w centrum miasta. Promocja typu outdoor wyrażana jest w formie billboardów, citylightów, reklam pneumatycznych, reklam wielkoformatowych. Bardzo często można zobaczyć też jeżdżące samochody reklamujące daną firmę. Mają one naklejone jej dane, logo, motto, czasem wymienione są nawet usługi.

Drukowanie reklamy

 

Firmowa strona internetowa

Bez strony internetowej prowadzenie obecnie biznesu jest właściwie niemożliwe. Pierwsze co robimy szukając jakiejś firmy, to właśnie wpisywanie jej nazwy w wyszukiwarce. Dlatego też wymyślając nazwę dla przedsiębiorstwa, warto sprawdzić, czy można znaleźć dla niej wolną domenę i od razu ją wykupić. Co do projektu strony www, warto powierzyć to zadanie specjalistom. Najlepiej takim, którzy zajmą się całą identyfikacją wizualną. Dobrze wykonana strona internetowa, odpowiadająca potrzebom firmy (może to być sklep), w znacznej mierze przyczynia się do sukcesu firmy. Warto stale ją aktualizować i dodawać do niej nowe treści. Atrakcyjna strona nie jest bez znaczenia dla reklamy firmy w sieci, dlatego warto poświęcić jej dużo uwagi i dopracować każdy szczegół.

 

Reklama na serwisach społecznościowych

Serwisy społecznościowe to popularne narzędzia służące również do reklamy firm. Prowadząc własny biznes warto od razu pomyśleć o założeniu biznesowego konta na Facebooku, Twitterze, G+, Instagramie. Warto aktualizować stale profile i dodawać atrakcyjne treści i zdjęcia, które zachęcą użytkowników Internetu do skorzystania z naszej oferty. Prowadzenie profili w serwisach społecznościowych to budowanie więzi z klientem, co może przełożyć się na sprzedaż naszych produktów i przywiązanie do naszej marki.

 

Biznesowe serwisy społecznościowe

Poza typowymi serwisami społecznościowymi jak Facebook i Twitter, warto dodać firmę także do bardziej profesjonalnych stron. Najbardziej znaną międzynarodową stroną, specjalizującą się w kontaktach biznesowo-zawodowych, jest Linkedin. Dostępna jest ona również w polskiej wersji językowej. Warto założyć tam firmowy profil i go aktualizować. Na Linkedin można pozyskać nowe kontakty, wypromować firmę, a nawet znaleźć nowych pracowników dodając ogłoszenia. W podobny sposób działa Goldenline, który określa się mianem polskiego serwisu rekrutacyjnego. Konta mogą tam założyć zarówno osoby prywatne, jak i firmy.

Podsumowując, zakładając własny biznes trzeba przemyśleć wiele form promocji. Nie można rezygnować z tradycyjnych usług reklamowych, chociaż obecnie kluczowe są czynności dokonywane w Internecie i to im trzeba się w znacznej mierze poświęcić.

Może Cię również zainteresować

  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia