-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
nowe
PONTON KORMORAN 330 SF (podłoga rolowana) ZESTAW
Kolor: Zielony
TYP PODŁOGI: ROLOWANA
Wzmacniana pawęż
Ponton 330SF pozwala pływać z dużymi prędkościami nawet na wzburzonej wodzie na otwartych zbiornikach.
Seria małych pontonów wiosłowo-silnikowych, które są równie dobre do pływania z wiosłami jak i do pływania z silnikiem. Pontony posiadają na burtach listwy odbojowe, które poprawiają właściwości nautyczne i chronią boki pontonu przed ścieraniem i uszkodzeniem. Każdy ponton z tej serii może być łatwo spakowany do bagażnika wraz ze składaną podłogą. Montaż i demontaż nie trwa dłużej niż 10-15 minut.
Materiał: 5-warstwa PVC - 1000 g/m2 = 0,7mm
Parametry pontonu Kormoran 330SF:
- Długość 330cm
- Szerokość 160cm
- Średnica burty 42cm
- Ilość komór powietrznych - 3
- Maksymalne obciążenie 460kg
- Maksymalna ilość pasażerów - 4
- Moc silnika zaburtowego 18KM
- Waga 46kg
Kategoria C
Standardowe wyposażenie pontonu Kormoran 330SF:
Komplet zawiera:
- Aluminiowe wiosła - posiadają duże profilowane pióra
- Pawęż do silnika - wykonana z wysokiej jakości sklejki wodoodpornej
- Dwie ławki ALUMINIOWE - posiadają regulację położenia względem długości dzięki czemu najdogodniejsze rozmieszczenie nie jest problemem
- Podłoga ROLOWANA wykonana z włókna wzmocnionego
- Torba transportowa
- Pompka nożna - poj. 5l
- Komplet naprawczy - zawiera materiał oraz klej
- Uchwyty na wiosła
- Linki asekuracyjne
- Listwę odbojową
- Instrukcja eksploatacji
- Rolka kotwiczna
- 4 UCHWYTY NA WĘDKI
LINKA CUMOWNICZA
Firma Kormoran jest firma Polską, a pontony Kormoran są zaprojektowane w Polsce.
Na każdym etapie projektowania produkty firmy Kormoran były konsultowane ze specjalistami branży wędkarskiej, motorowodnej, szkutniczej.
- Wzmocnione szwy zapewniają długoletnią eksploatacje.
- Zawór do pompowania jest zaworem zwrotnym, nawet po odkręceniu zaślepki powietrze nie wyleci z komory wypornościowej.
- Pontony są wyposażone w zawory bezpieczeństwa zapobiegające nadmiernemu napompowaniu, lub wzrostowi ciśnienia spowodowanego nagrzewaniem się pontonu w gorące dni.