-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Pozostałe
-
Stan
używane
-
Lakier
metalic
-
Typ silnika
czterosuwowy
-
Typ
naked
-
Rok produkcji
2022
-
Przebieg
9900 km
-
Pojemność silnika
125 cm³
-
Moc
15 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
Rodzaj napędu
łańcuch
-
Pochodzenie
kupiony w polskim salonie
-
Kolor
niebieski
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Oferuję na sprzedaż Zontes ZT125U
Rok produkcji 2022
Pierwsza rejestracja 2023.07
*Cena 10800 zł aktualna do końca marca przyszłego roku.
OC oraz BT aktualne
Przebieg 9900km +/-
Manualna 6 stopniowa skrzynia biegów
Oświetlenie full led
2x USB
Koła aluminiowe 17 (opony praktycznie jak nowe).
Hamulce hydrauliczne z ABS (dwa niezależne układy) marki Bosch.
Bezkluczykowy Keyless (2x pestka)
Bak ocynk
Elektrycznie otwierana klapka zbiornika paliwa oraz tylne siedzisko.
Wtrysk paliwa Delphi
Sterownik ECU najnowszej generacji 8.0, również marki Bosch
Przednie zawieszenie Upside Down
Tylne zawieszenie Monoshock
Norma emisji spalin: Euro5
Moc 14,7 KM
Spalanie 2-3l/100km
Dwa tryby jazdy ECO/SPORT.
- Interwały skrócone t.j serwis olejowy (zazwyczaj + kontrola naciągu łańcucha, czyszczenie i smarowanie)
Pierwszy serwis olejowy przy +/- 650km, 1200km, 2300km, 4400km, 5800km, 7900km z wymianą filtra powietrza i świecy zapłonowej , 9700km + duży przegląd obejmujący m.in wymiane płynu chłodniczego na motul inugel G13, oraz odpowietrzenie układu. Kontrola rozrządu i reg. luzów zaworowych. Kontrola układu hamulcowego (tarczy, przewodów i klocków), sprawdzenie
jakości płynu, uzupełnienie poziomu.
Mankamenty:
*Gumy zabieraka tylnego koła (piasty) są w średnim stopniu wypracowane, (ugniecione) stąd lekki luz w napędzie, odczuwalny przy intensywnym dodaniu gazu na niższym biegu. Nie przeszkadza to w jeździe, póki co nie szkodzi niczemu. Nowe gumy, to jest groszowa sprawa, lecz dużo lepszym rozwiązaniem będzie wymiana tego materiału lub podłożenie gum czymś a'la dętka lub innym podobnym materiałem, aby zniwelować dotychczasowy luz.
Wymiana na nowe gumy, nie ma większego sensu, gdyż siłą rzeczy każde nowe założone się poddadzą po przejechaniu tych 6-8k km, będzie to samo, materiał ugniatany i ubijany się podda, bo jest lipny.
Gownolit to częsta przypadłość czajników, i ich fabrycznych elementów ...zaraz po łańcuchu i innych takich słabych ogniwach spotykanych w zontesach klasy 125. Pierdółka, bo pierdółka, kosztowna nie jest, ale może irytować.
Prawdopodobnie będzie to zrobione niebawem.
Przez dwa lata użytkowania zenka, zmienione/dodane/wymienione/ulepszone zostały:
- Łańcuch DID X-ring 520VX3 Gold ( ma 6-6,5k km nalotu). Fabryczny żelek haribo wymiękł po 3k km.
- Lusterka w stylu ducati sport - street fighter. mocowane na końcach kierownicy, szersze rozstawienie, co umożliwia widoczność czegoś więcej niż własne ramiona i skrawek jezdni innego pasa ruchu.
- Crashpady (piegi) założone w miejscu podnóżek pasażera (seryjne lusterka i podnóżki daje luzem).
- Błotnik przedłużony, dodatkowy chlapacz.
- Kierunkowskazy zmienione na mniejsze, smuklejsze i bardziej elastyczne
- Świeca zapłonowa Denso, 2k km nalotu.
- Śruby niektóre pozachodzily im łepki, wymieniłem je na nierdzewne ze stali niklowanej i jest spokój.
- Alarm na pilot (z własnym zasilaniem)
- Torba na tylne siedzenie, oraz etui na telefon wodoodporne (uchwyt poziomy) na kierownicy pod licznikiem.
- 2x kamera sportowa HD, na kierownicy i druga pod ogonem, obie w akwarium wodoszczelnym.
- Skaner diagnostyczny OBD2, menu w j.polskim
- Filtr oleju nowy, 1 szt.
Motocykl garażowany, bezawaryjny... jedynie w czerwcu wymieniłem czujnik tlenu na nowy, bo raz po raz sonda coś szwankowała i pojawiał się błąd na komputerze Po wyczyszczeniu sondy błędy zniknęły, więc prawdopodobnie będzie sprawna, może przydać się jako zapas, bądź na podmianke.
Akumulator fabryczny w doskonałej kondycji, niska rezystancja jak na dwuletni zontesowski aku. Zontek zimą pali na dotyk.
Dodatkowym atutem jest: Silnik dotarty z dbałością o najdrobniejsze szczegóły procesu docierania., a był docierany starą dobrą szkołą, jakże niezawodną.
Zontesik oczywiście odpycha się żwawo, piec grzeje żelazo jak należy to się kręci chętnie i przyspiesza jak powinien przyspieszać czternastokonny 4t z kagańcem.
Posiadam ori naklejki Zontes, a te emblematy oraz naklejki można ściągnąć bez problemu.
Moto do pokazania w Tychach k. Katowic, bądź w Mysłowicach w weekendy.
Kom. *********
Możliwość zamiany na 350 VX w adekwatnym stanie technicznym... dopłata z mojej strony.
Zapraszam i Pozdrawiam .
Wyposażenie dodatkowe
-
ABS
-
elektryczny starter
-
bagażnik
Dodatkowe informacje
-
garażowany
-
bezwypadkowy
-
pierwszy właściciel
-
zarejestrowany w Polsce