VW Passat B5 1.9TDI Gwint gleba graffiti sedan ZAMIANA
- 27 Paź 20:53
- Nr ogłoszenia: 27854322
1 / 7
- Oferta od osoby prywatnej
- Marka Volkswagen
- Model Passat
- Stan używane
- Bezwypadkowy tak
- Rok produkcji 1997
- Przebieg 267543 km
- Rodzaj nadwozia Sedan / Limuzyna
- Pojemność silnika 1900 cm³
- Moc 110 KM
- Paliwo diesel
- Liczba drzwi 4/5
- Stan techniczny nieuszkodzony
- Skrzynia biegów manualna
- Pochodzenie kupiony w Polsce
- Faktura nie
- Kolor bordowy
Witam,
W tym ogłoszeniu nie znajdziesz dopieszczonego Passata. Jeżeli szukasz w pełni sprawnego auta - to również nie to ogłoszenie.
Ale
Jeżeli szukasz auta, które ma papiery i jest opłacone, które ma Cię zawieźć do pracy/szkoły/gdziekolwiek, przy którym będziesz mógł sobie pogrzebać bez większej wiedzy mechanicznej, które NIE JEST ZGNITE, to to jest właśnie to ogłoszenie !!!
!!! Przeczytaj do końca !!!
Passat, jak to passat, posiada niezawodny silnik 1.9tdi o oznaczeniu AFN, który to legitymuje się niebagatelną mocą, jeszcze żwawych, 110 koni. Na miasto w 100% mi wystarczał, na autostradzie osiągał 210km/h więc nie tak źle. Przebieg tego serducha to wg licznika 267245km, ale jak wiadomo, w kwestii VW jak i wielu sprowadzanych prestiżowych aut, jest to kwestia umowa wśród Januszowych handlarzy. Na moje oko najechane ma ponad 400tys km, ale co to dla AFN. Sam zrobiłem nim 40tys bezawaryjnej jazdy. A właśnie - dla niewtajemniczonych AFN to jedna z wielu wersji 1.9TDI. Ma ona w sobie niezawodną pompę rotacyjną VP 10mm co daje bezapelacyjną przewagę w kwestii obsługi i kosztów ponad silniki na pompowtryskach PD. Pompa ta przeszła regenerację na początku 2015 roku dzięki czemu jest w 100% szczelna i sprawna. Silnik ma również wymieniony olej 2tys km temu, który nie ubywa w znacznym stopniu. Od wymiany do wymiany dużo się nie różni!
Co dalej pod maską...
Do wymiany jest pompa wspomagania - swoje pomogła, ma już dość, przeszła na emeryturę. Trzeba prawie non stop dolewać płynu, albo wymienić pompę, której nie mam do auta. Dorzucam jednak kompletny rozrząd wraz z pompą wody. Poprzedni właściciel podobno zmieniał ale dobrze jest to zrobić. Jak już w temacie wody jesteśmy to nie działa nagrzewnica - gdzieś jest wyciek wody z któregoś kolanka i po prostu nagrzewnica się zapowietrza przez co nie daje ciepła do auta. ALE jest zamontowana zewnętrzna nagrzewnica, która trochę ciepła potrafi dać :D Więc źle nie jest! Do silnika dorzucam jeszcze kolektor z AWX (1.9tdi 130KM), który jest najbardziej pojemnym kolektorem w TDI co zapewni silnikowi dostateczną ilość powietrza. Ponad to dam do auta MAP SENSOR 3.0 barowy, również z AWXa. Zwiększa on ciśnienie doładowania turbiny a wraz z pojemniejszym kolektorem dają zadowalające efekty! Passat ma również zaślepiony EGR - nie mamy już problemu z zamulającymi spalinami wracającymi do silnika! W tamtym roku został również wyspawany na miarę nowy wydech przelotowy. Od samej turbiny, po końcówkę ze stali nierdzewnej. Jakby ktoś w Pasku chciał turbo zmienić - w komplecie dorzucam nowe uszczelki turbiny AFN/AWX.
Zawieszenie tego auta to największy problem. Do auta dorzucam nowy komplet wahaczy, łączników stabilizatora i końcówek drążków. Niedawno wymieniony został prawy drążek kierowniczy wraz z końcówką. Amortyzatory również swoje wysłużyły. Jest to gwintowane zawieszenie Tuning Art. Do auta dorzucam seryjne amorki ze sprężynami na przód w b.dobrym stanie! Tył tego auta to nowe amortyzatory MTS (kupione na początku 2015) i skrócona oryginalna sprężyna (z racji jej niesamowitej sztywności - sprężyna z gwintu była miękka).
Hamulce z tyłu zostały wymienione na nowe - tarcze, klocki i reperaturki. Dorzucam nowy przewód z tylnego zacisku, który trzeba wymienić. Przód hamulców jest w dobrym stanie. Stuka przegub z lewej strony - w komplecie dam osłonę wraz ze smarem.
Teraz wnętrze: czujnik doładowania turbo, pełna opcja bez nawigacji, przed liftem elektronicznym (część podświetlenia wymieniona na czerwone/niebieskie). Nie działa klima, przycina się centralny, trzeba podłączyć grzanie foteli, szyba pasażera otwiera się do połowy. Radio VK 4x45W ze wzmacniaczem 800W Overmax. 4 głośniki 200W BLOW. Wnętrze w stanie dobrym+, przetarty fotel kierowcy. Kierownica do obszycia.
Z zewnątrz błotniki wyciągnięte od spasowanych kół, graffiti, do wymiany szyba czołowa, pęknięty zderzak tylny, koła letnie 205/50 R15. Autem można wrócić na kołach !
Przegląd na 11 m-cy, OC do końca roku. Wszystkie części jakie dorzucam do auta do wymiany są NOWE.
Ewentualna zamiana za CC, SC, Golf, Caddy, Inca, Civic, Gotówka, Uno, Punto, Polo, Berlingo, Partner ITP - LPG lub Diesel
Więcej pod telefonem :)
Wyposażenie dodatkowe
- klimatyzacja
- skórzana tapicerka
- centralny zamek
- elektryczne szyby
- wspomaganie kierownicy
- ABS
- autoalarm
- poduszka powietrzna
- elektryczne lusterka
- podgrzewane fotele
- komputer pokładowy
- radio
- immobilizer
- lakier metallic
Dodatkowe informacje
- możliwa zamiana
2 999 zł
