-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Volvo
-
Model
V70
-
Stan
używane
-
Bezwypadkowy
tak
-
Rok pierwszej rejestracji
2005
-
Rok produkcji
2005
-
Przebieg
420000 km
-
Rodzaj nadwozia
Kombi
-
Pojemność silnika
2400 cm³
-
Moc
165 KM
-
Paliwo
diesel
-
Liczba drzwi
4/5
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
Pochodzenie
kupiony w Polsce
-
Faktura
nie
-
Kolor
granatowy
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Tak jak w tytule. Sprzedam lub zamienię na mniejsze volvo v70 2.4 d5 diesel 163km 2005r. Oc ważne do przyszłego roku, brak przeglądu, z powodu słabego ręcznego i błędu poduszki powietrznej nie próbowałem jechać na przegląd. Ogólnie samochód odpala bez problemów w mrozy itp. Samochód był u mechanika z powodu wysokiego ciśnienia na listwie wtryskowej, podobno mechanik wymienił regulator ciśnienia, wyczyścił wtryski i zmienił podkładki, błąd wysokiego ciśnienia już nie wyskakuje, nie rozrywa wezyków od paliwa także chyba ten problem zniknal, lecz po tej wymianie zaczęły stukac wtryski po prawej stronie, delikatnie lecz coś tam stukają podczas przyspieszania, inny mechanik stwierdził, że mogły zostać po prostu źle założone lub nie wyczyszczone gniazda dlatego stuka. Na 4/5/6 biegu sprzęgło przeciąga jak się wciska gaz do końca, lecz zaczęło się tak dziać po tym jak samochód zaczął lać ropa po całym silniku więc to może być kwestia tego, że tarcza jest zalana ropą i się ślizga choć nie wiem, bo na 1/2/3 biegu nie ma takiego problemu i nie przeciąga biegów. Samochód kupiłem ze zdjęty wałem do tylnego mostu (wał posiadam i dorzucam) ponieważ podobno rozleciał się przegub na wale i dlatego został zdjęty i jeździ tylko na przednim napędzie, ale jeśli rozleciał się przegub to raczej wypadałoby zregenerować przekładnie lub ją wymienić. Most tył sprawny, nie wyje itp. W zawieszeniu także nie słychać żadnych sutków itp. Na jednych drzwiach tył i na dachu samochodu schodzi lakier bezbarwny, rdzy nie ma nigdzie, ani pod spodem, ani na podłodze, ani na progach. Turbo gwizda i czasami się odłącza, także raczej do wymiany lub regeneracji. Ogólnie trzeba w niego włożyć parę groszy, lecz odpłaci się bez awaryjna i bezpieczna jazdą przez następne 500 tyś kilometrów, bo jak wiadomo to w końcu ostatnie pancerne Volvo z najlepszym silnikiem d5. Nie za bardzo chce go sprzedawać i w międzyczasie prawdopodobnie będę kupował części do niego takie jak turbo, sprzęgło kompletne czy przekładnie, bo wolałbym go naprawić i dalej nim jeździć lecz potrzebuje pilnie samochodu dla dziewczyny do jazdy z dzieckiem, także jeśli nie znajdzie się na dniach nikt kto chciałby się zamienić za coś mniejszego i sprawnego to pewnie zacznę go rozbierać i naprawiać. Więcej info priv.