Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Ta oferta jest już nieaktualna Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii: Volvo > V50

Volvo V50 2.0D Summum – cena do negocjacji

  • 22 Cze 15:47
  • Nr ogłoszenia: 71659060
1 / 9
  • Oferta od osoby prywatnej
  • Marka Volvo
  • Model V50
  • Stan używane
  • Rok produkcji 2007
  • Przebieg 238871 km
  • Pojemność silnika 1997 cm³
  • Moc 136 KM
  • Paliwo diesel
  • Stan techniczny nieuszkodzony
  • Skrzynia biegów manualna
  • VIN pokaż VIN »
Na sprzedaż Volvo V50 2.0D z końcówki 2007 roku, wersja poliftowa, w topowej specyfikacji Summum. Auto w grafitowym kolorze, z jasną skórzaną tapicerką, samopoziomującymi bi-xenonami, fabryczną nawigacją, nagłośnieniem premium (AUX, sterowanie z kierownicy), podgrzewanymi fotelami, dwustrefową klimatyzacją automatyczną, tempomatem, czujnikami parkowania, relingami dachowymi, alufelgami oraz fabrycznym ogrzewaniem postojowym Eberspacher (pełna obsługa z wnętrza auta). Jestem drugim właścicielem samochodu (pierwszym w Polsce), użytkuję go od 2020 roku. Przebieg ok. 239 tys. km (kupiony przy ok. 180 tys. km). Auto wykorzystywałem głównie do dłuższych tras po Europie zachodniej, ostatnio sporadycznie używane w mieście. Lakier w dobrym stanie jak na swój wiek – nie jest idealny, ale prezentuje się bardzo dobrze jak na pełnoletni samochód.Posiada drobne wady [ryski, odpryski, itd.]. Brak widocznych oznak korozji. Przegląd techniczny ważny do 22.10.2025 r., OC opłacone do 26.11.2025 r. Samochód jest w ciągłej, choć sporadycznej eksploatacji – nie stoi nieużywany. Aktualnie założone opony całoroczne Dębica Navigator 3. Auto regularnie serwisowane, przechodzące „przegląd” u mechanika każdego roku, chwilę przed badaniem technicznym (jesień). Poza standardowymi wymianami filtrów, płynów i części eksploatacyjnych, co roku sprawdzane są także hamulce, zawieszenie, układ kierowniczy, stan ogumienia, oświetlenie oraz wszystkie podstawowe podzespoły wpływające na bezpieczeństwo i komfort jazdy. Wykonane prace serwisowe (od listopada 2020): (11/2020): • Kompleksowa wymiana rozrządu, wszystkich płynów eksploatacyjnych oraz filtrów • Wgranie języka polskiego do systemu multimedialnego • Wymiana siłowników klapy bagażnika • Czyszczenie filtra DPF • Wymiana tylnych tarcz i klocków hamulcowych • Usunięcie stuków z tylnych amortyzatorów (odbojniki, nasady) • Usunięcie stuków z przednich amortyzatorów (łożyska, nasady) • Wymiana popękanych tylnych tulei przednich wahaczy • Wymiana popękanych tulei wahaczy wzdłużnych, poprzecznych oraz drążków reakcyjnych • Wymiana urwanego łącznika stabilizatora tylnego • Usunięcie wycieku oleju między silnikiem a skrzynią biegów • Wymiana popękanych osłon przegubów prawej i lewej półosi • Geometria zawieszenia po serwisie (01/2021) • Remont i konserwacja fabrycznego ogrzewania postojowego Eberspacher • Nowy akumulator [większa poj. pod ogrzewanie postojowe] (04/2022) • Wymiana czujnika DPF [tego obok EGR] (04/2023) • Regeneracja turbosprężarki (10/2023) • Wymiana końcówki i środkowej części tłumika (07/2024) • Montaż i adaptacja nowego filtra DPF oraz czujnika temperatury spalin (10/2024) • Wymiana przednich tarcz hamulcowych • Czyszczenie i adaptacja EGR • Wymiana łącznika elastycznego, spawanie nieszczelności + coś jeszcze pewnie pominąłem ;) Aktualne usterki: • Wyświetlają się kody błędów DPF (P2454, P2456) – prawdopodobnie brak płynu ADM/Eolys (filtr DPF nowy, wymieniony w 2024); do rozwiązania powinno wystarczyć uzupełnić płyn i zresetować licznik w sterowniku. Regeneracja DPF jest przerywana – system próbuje wypalać filtr, ale proces jest krótkotrwały i powtarza się cyklicznie. • Po odłączeniu akumulatora na całą noc (ładowanie) pojawiła się kontrolka SRS/poduszek powietrznych – błąd wystąpił po ponownym podłączeniu, mechanik sugeruje konieczność usunięcia błędu w VIDA, inny komputer nie widzi/kasuje błędu. • Błąd czujników parkowania – prawy skrajny czujnik wpadł do zderzaka, wymaga zamocowania. • Prawy kierunkowskaz można włączyć bardzo lekko, bez wyczuwalnego „kliknięcia”. • Pęknięta plastikowa obudowa sterowania fotelem. Dla mnie było to nieistotne, więc nie wymieniałem obudowy. Sprzedaję z powodu zmiany samochodu (benzyna, automat) – Volvo nie jest już nam potrzebne, ponieważ dłuższe trasy zdarzają się obecnie sporadycznie, a na co dzień jeździmy głównie po mieście. Chętnie odpowiem na pytania i udzielę dodatkowych informacji. Cena oczywiście do negocjacji.

Ta oferta jest już nieaktualna Dane sprzedającego nie są już publikowane

12 999 zł
do negocjacji
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia