-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Przeznaczenie
osobowe
-
Rodzaj
kompletne turbosprężarki
-
Rok produkcji
2025
Oferujemy bezpłatny odbiór uszkodzonej turbosprężarki z dowolnego miejsca w Polsce (możliwość ustalenia odbiorów zagranicznych).
Specjalizujemy się w regeneracji turbosprężarek każdego typu.
Współpracujemy z warsztatami i klientami indywidualnymi na terenie całego kraju i zagranicą.
Posiadamy 12 letnie doswiadczenie.
Turbosprężarka o jednym z następujących zamiennych numerów:
C13-121-02,837073280
Turbosprężarka pasuje do następujących pojazdów:
- Massey Ferguson Ciągnik 5465 5475 6400 6465 6475 6480 6485 6490 6495 6497 6499
- Massey Ferguson Ciągnik 7400 7485 7485 Dyna VT 7490 Dyna VT 7495 Dyna VTNew Holland 7510 7520 7530New Holland 135 145 155 170 190Duetz Fahr 5485 5495Valtra T152 T162Valtra T121 T131 T151 T161Sampo 2065 130; 2065 155; 2085 TSSampo Tornado HurricaneSampo Comia C6 C8Sampo 3045 3065
Udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.
Świadczymy usługi na najwyższym poziomie.
W procesie regeneracji turbin wykorzystujemy takie same maszyny jak producenci nowych turbosprężarek.
Używamy m.in. najnowocześniejszej wysokoobrotowej wyważarki fimy Cimat, ktora gwarantuje prędkość obrotową do 300 000 obrot/min(2020r).
Ponadto w procesie regeneracji korzystamy z maszyny przepływowej TurboTest Duo Expert (2020r), w której turbospreżarka jest kalibrowana i testowana w takim samym położeniu i pod takim samymi obciążeniami jak podczas pracy w pojeździe. Poniżej wymienione funkcje maszyny gwarantują, że parametry zregenerowanej przez nas turbosprężarki będą takie same jak w nowej turbosprężarce.
Funkcje maszyny TurboTest Expert Duo:
- statyczny i dynamiczny pomiar przepływu masowego strony turbiny,
- sprawdzenie poprawności prędkości obrotowej turbosprężarki,
- pomiary wysokoobrotowe pod obciążeniem,
- sprawdzenie poprawności współczynnika ciśnienia doładowania,
- diagnostyka i programowanie siłowników elektrycznych turbosprężarek pojazdów osobowych ,dostawczych,ciężarowych i innych,
- diagnostyka i kalibracja czujnika położenia siłownika pneumatycznego,
- regulacja zmiennej geometrii VNT,
- testowanie szczelności turbiny pod kątem wycieków oleju i
przedmuchów,
- pomiary doładowania turbo pod obciazeniem.