-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Przeznaczenie
osobowe
-
Rodzaj
kompletne turbosprężarki
-
Rok produkcji
2025
Oferujemy bezpłatny odbiór uszkodzonej turbosprężarki z dowolnego miejsca w Polsce (możliwość ustalenia odbiorów zagranicznych).
Specjalizujemy się w regeneracji turbosprężarek każdego typu.
Współpracujemy z warsztatami i klientami indywidualnymi na terenie całego kraju i zagranicą.
Posiadamy 12 letnie doswiadczenie.
Turbosprężarka o jednym z następujących zamiennych numerów:
49189-05112
Turbosprężarka pasuje do następujących pojazdów:
- Volvo S60 I 2.3 TN2P23HT2300 ccm250 KM01.1999-
- Volvo V70 2.3 T5 250 KMN2P23HT / B5234 1999-
- Volvo C70 2.3 T5 Engine B5234 250 KM
- Volvo S70 2.3 T5 Engine B5234 250 KM
- Volvo XC70 2.3 T5 Engine B5234 250 KM
- MITSUBISHI 49189-05010 49189-05100 49189-05101 49189-05102 49189-05111 49189-05112 OEM 8601458 8601691 8658097 9454561 9471655 86014586 86014594 8601459 8430100 8658097
Udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.
Świadczymy usługi na najwyższym poziomie.
W procesie regeneracji turbin wykorzystujemy takie same maszyny jak producenci nowych turbosprężarek.
Używamy m.in. najnowocześniejszej wysokoobrotowej wyważarki fimy Cimat, ktora gwarantuje prędkość obrotową do 300 000 obrot/min(2020r).
Ponadto w procesie regeneracji korzystamy z maszyny przepływowej TurboTest Duo Expert (2020r), w której turbospreżarka jest kalibrowana i testowana w takim samym położeniu i pod takim samymi obciążeniami jak podczas pracy w pojeździe. Poniżej wymienione funkcje maszyny gwarantują, że parametry zregenerowanej przez nas turbosprężarki będą takie same jak w nowej turbosprężarce.
Funkcje maszyny TurboTest Expert Duo:
- statyczny i dynamiczny pomiar przepływu masowego strony turbiny,
- sprawdzenie poprawności prędkości obrotowej turbosprężarki,
- pomiary wysokoobrotowe pod obciążeniem,
- sprawdzenie poprawności współczynnika ciśnienia doładowania,
- diagnostyka i programowanie siłowników elektrycznych turbosprężarek pojazdów osobowych ,dostawczych,ciężarowych i innych,
- diagnostyka i kalibracja czujnika położenia siłownika pneumatycznego,
- regulacja zmiennej geometrii VNT,
- testowanie szczelności turbiny pod kątem wycieków oleju i
przedmuchów,
- pomiary doładowania turbo pod obciazeniem.