-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Przeznaczenie
osobowe
Turbosprężarka po regeneracji
Koszt Regeneracji: 950zł
Gwarancja 12 miesięcy
SPRINTER 5-t Pritsche / Fahrgestell (906) 518 CDI (906.153, 906.155, 905.255), 905.255. -t Kasten (906) 518 CDI (906.653, 906.655, 906.657)
SPRINTER 5-E Pritsche / Fahrgestell (906) 518 CDI 4x4 (906.153, 906.155. 905,253. 906.255)
SPRINTER 5-t Kasten (906) 518 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657)
SPRINTER 5-E Autobus 519 CDI / BlueTEC
SPRINTER 5 Pritsche / Fahrgestel (906) 519 CDI BlueTEC (905.153, 906, 906, P06252 )
SPRINTER 5-t Kasten (906) 519 CDI / BlueTEC (906.653, 906.655, 906.657)
SPRINTER 5-t Pritsche / Fahrgestell (906) 519 CDI / BlueTEC 4x4 (906.153, 906.155, 906.253, 906.255)
SPRINTER 5-t Kasten (906) ) 519 CDI / BlueTEC 4x4 (906.653, 906.655, 906.657)
C-KLASSE (W204) C 350 CDI (204.023)
C-KLASSE Kombi (S204) C 350 CDI (204.223)
CLS (C218) CLS 350 BlueTEC (218.326)
CLS ( C218) CLS 350 BlueTEC / d (218.326)
CLS Shooting Brake (X218)
CLS 350 BlueTEC / d (218.926)
CLS 350 BlueTEC 4-matic (218.394)
350 CDI 4-matic ( 218.993)
CLS (C218) CLS 350 d 4-matic (218.394) CLS Shooting Brake (X218)
CLS 350 d 4-matic (218.994)
E-KLASSE Kombi (S212) E 300 CDI (212.220)
E-KLASSE (W212) E 300 CDI / BlueTEC (212.020, 212.021, 212.027)
E-KLASSE Kombi (5212) E 300 CDI / BlueTEC (212.227, 212.221)
E-KLASSE (W212) E 350 BlueTEC
E-KLASSE Coupe (C207) E 350 BlueTEC
E-KLASSE Kombi (S212) E 350 BlueTEC
E-KLASSE Cabriolet (A207) E 350 BlueTEC (207.426)
E-KLASSE (W212) E 350 BlueTEC (212.024)
E-KLASSE (W212) E 350 BlueTEC (212.026)
E-KLASSE Kombi (S212) E 350 BlueTEC (212.224)
E-KLASSE Kombi (5212) E 350 BlueTEC (212.226)
E-KLASSE Coupe (C207) E 350 BlueTEC / d (207.326)
E-KLASSE Kombi (S212) E 350 BlueTEC 4-matic
E-KLASSE (W212) E 350 BlueTEC 4-matic (212.094)
E-KLASSE Kombi (5212) E 350 BlueTEC 4-matic (212.294 )
E-KLASSE Cabriolet (A207) E 350 BlueTEC / d (207.426)
E-KLASSE Coupe (C207) E 350 CDI (207.322)
E -KLASSE Cabrlolet (A207) E 350 CDI (207.422)
E-KLASSE Kombi (5212) E 350 CDI (212.223)
E-KLASSE Kombi (S212) E 350 CDI (212.225)
E-KLASSE (W212) E 350 CDI 4-matic (212.089)
E-KLASSE (W212) E 350 CDI 4-matic (212.093)
E-KLASSE Kombi (5212) E 350 CDI 4-matic (212.289)
E-KLASSE Kombi (S212) E 350 CDI 4-matic (212.293)
G-KLASSE (W461) G 280 CDI
G-KLASSE (W461) G 300 CDI
G-KLASSE (W463) G 350 CDI
G-KLASSE Geländewagen offen (W463) G 350 CDI
GL-KLASSE (X164) GL 320 CDI / 350 BlueTEC 4-matic (164.824, 164.825)
GL-KLASSE (X166) GL 350 CDI / BlueTec 4-matic (166.823, 166.824)
GL-KLASSE (X164) GL 350 CDI 4-matic (164.823)
R -KLASSE (W251, V251) R 280 CDI (251.121, 251.026, 251.126)
R-KLASSE (W251, V251) R 300 CDI (251.021, 251.121, 251.026, 251.126)
R-KLASSE (W251, V251) R 350 CDI 4- matic (251.023, 251.123)
S-KLASSE (W221) S 350 Blue T. ec (221.026, 221.126)
S-KLASSE (W222, V222, X222) S 350 BlueTEC / d 4-matic (222.033, 222.133)
S-KLASSE (W221) S 350 BlueTEC 4-matic (221.083, 221.183)
S-KLASSE ( W222, V222, X222) S 350 BlueTEC 4-matic (222.133)
Silnik:
OM 642.853, OM 642.896, OM 642.872, OM 642.890, OM 642.862, OM 642.868, OM 642.850, OM 642.852, OM 642.852, OM 642.858. OM 642,834, OM 642,838, OM 642,854, OM 642,826. OM 642,886. OM 642,522,
Pojemność: 3.0 CDI / 3.0 CRD
OTO, JAK WYGLĄDA REGENERACJA
TURBOSPRĘŻARKI KROK PO KROKU:
1.Oględziny, sprawdzenie obudowy żeliwnej i aluminiowej pod względem uszkodzeń mechanicznych.
2.Rozebranie turbiny na części składowe celem umycia i oczyszczenia, obudowy żeliwne są śrutowane, części aluminiowe są szkiełkowane.
3. Wymiana elementów, takich jak:
wirnik,
koło kompresji,
osłona termiczna,
łożyska,
uszczelnień gumowych,
pierścieni uszczelniających,
mechanizm zmiennej geometrii.
4. Zmontowanie rdzenia i wyważenie.
5. Zmontowanie kompletnej turbosprężarki, ustawienie układu regulacji cisnienia doładowania , sprawdzenia wydajności koła kompresji.
PO ZAKOŃCZENIU REGENERACJI KAŻDA TURBOSPRĘŻARKA OPATRZONA ZOSTAJE 12- MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ BEZ LIMITU KILOMETRÓW. KLIENTOM DOSTARCZAMY TAKŻE WYDRUKI Z WYWAŻENIA, USTAWIENIA ZMIENNEJ GEOMETRII ORAZ WYDAJNOŚCI KOŁA KOMPRESJI.
Firma TOMAG Polska to specjalista w swojej branży. Do zadań przedsiębiorstwa należy profesjonalna regeneracja turbosprężarek w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, wszystkich czołowych producentów:
Regeneracja turbosprężarek przeprowadzana jest przez wykwalifikowany personel na oryginalnych podzespołach, firm Kode, Melett - przy użyciu najnowszych specjalistycznych urządzeń firmy CIMAT. To co wyróżnia firmę TOMAG Polska od innych firm zajmujących się naprawą turbosprężarek jest fakt, że każdy z powierzonych nam elementów poddany jest fabrycznej odbudowie. Wszystkie wewnętrzne podzespoły są wymienione na nowe, co gwarantuje przywrócenie fabrycznych parametrów potwierdzonych wydrukami z pomiarów.
TOMAG Polska to jedna z największych niezależnych firm w Polsce, których podstawowym zadaniem jest regeneracja przekładni kierowniczych , pomp wspomagania oraz turbosprężarek . Przedsiębiorstwo funkcjonuje w branży już od 2003 roku, stale poszerzając swój park maszynowy i zatrudniając szereg fachowców wyspecjalizowanych w naprawach przekładni kierowniczych i innych części, z doświadczeniem w branży.
— Świadczymy szeroki zakres usług, wśród których znalazła się regeneracja pomp wspomagania , turbosprężarek, a także wspomaganych układów kierowniczych, hydraulicznych, elektrohydraulicznych i elektrycznych EPS.
Głównym profilem działalności firmy jest sprzedaż oraz naprawa dostarczonych nam produktów , z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i oryginalnych części bądź sprawdzonych zamienników. Oferujemy także zakup produktów zregenerowanych - w takim przypadku konieczny jest zwrot starej, uszkodzonej turbiny, pompy czy przekładni kierowniczej.
TOMAG POLSKA
Budowlanych 3b
41-303 DABROWA GÓRNICZA
Tel.*********
Tel.32 262 20 04