-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
TM
-
Stan
nowe
-
Typ
enduro
-
Rok produkcji
2026
-
Przebieg
1 km
-
Pojemność silnika
299 cm³
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Oferujemy dziś motocykl włoskiej firmy TM Corse en 300 fi es 4t 2026 - w cenie zawieszenie pod wagę oraz wyższe siodełko
Pozostałe modele na stronie tm-racing.pl
Jesteśmy oficialnym dystrybutorem tm moto zajmujemy się importem i sprzedażą oraz serwisem motocykli tm moto
Zapewniamy części zamienne,tuningowe oraz obsługę
TM EN 300 ES Fi 4T CORSE (EURO 5+)
„TM CORSE” NOWE MODELE 2026 DEDYKOWANE DO WYŚCIGÓW
TM CORSE odnoszącą się do modeli Enduro 2026 z aktualizacjami i szczegółami dedykowanymi tym, którzy chcą motocykla wyścigowego. W szczególności możemy znaleźć:
Nową przednią tarczę hamulcową ze zmodyfikowanym torem hamowania, aby zapewnić bardziej precyzyjne i agresywne hamowanie.
Nową tylną pełną tarczę hamulcową, która umożliwia bardziej regulowane hamowanie w krytycznych sytuacjach i zmniejsza zużycie klocków hamulcowych.
Kiwaczka zwiększona o 1 mm w celu nieznacznego zmniejszenia wysokości motocykli oraz poprawy ich przyczepności i stabilności
Półki widelca-Brązowe anodyzowane aluminium CNC wyprodukowane w Pesaro, zapewniają elegancki i wyścigowy wygląd.
Wykonane z brązowego, anodyzowanego aluminium obrabianego CNC ,osłony przedniej pompy hamulcowej i pompy sprzęgła zapewniają elegancki i wyścigowy wygląd Szybkozamykacze kół ułatwiają demontaż i ponowny montaż kół.
Uchwyt zacisku tylnego hamulca utrzymuje zacisk tylnego hamulca na miejscu podczas demontażu i ponownego montażu koła
Prowadnica łańcucha z tworzywa sztucznego o wysokiej gęstości, aby zapewnić większą odporność na zużycie oraz większą stabilność i absorpcję wstrząsów
Nowa dwumateriałowa zębatka CHT z aluminiowym korpusem i stalowym łańcuchem oringowym w celu połączenia lekkości i trwałości.
Wentylator chłodnicy, który pozwala ustabilizować temperaturę silnika na korzyść lepszych osiągów nawet w krytycznych warunkach.
Zmieniona i ulepszona konstrukcja ramy Modele 2-suwowe są wyposażone w nowy korpus przepustnicy o średnicy 39 mm, aby zapewnić nieco płynniejszy moment obrotowy silnika przy zwiększonej mocy przy niskich obrotach, aby zapewnić większą łatwość prowadzenia.
Brązowa anodyzowana aluminiowa pokrywa sprzęgła i pokrywa zapłonu CNC w celu zwiększenia odporności na wstrząsy i nadania agresywnego i wyścigowego wyglądu (4-suwowy dostępny od razu; 2-suwowy dostępny od stycznia)
Stalowy tłumik z nowym logo „TM CORSE”, aby w pełni wykorzystać całą moc silnika TM Modele 4-suwowe 250/300 są wyposażone w nowy pojedynczy wydech, który zmniejsza całkowitą masę motocykla i zapewnia nieco płynniejszy moment obrotowy silnika przy średnich obrotach .
Wyścigowy uchwyt tablicy rejestracyjnej o zmniejszonym nachyleniu. Osłony dłoni dołączone do wszystkich modeli END-SMR .Nowa dedykowana grafika z nowym logo „TM CORSE”
Najbardziej poszukiwany w gamie silników 4-suwowych, zarówno przez zawodników, jak i fanów.
Czołowe miejsca na międzynarodowych wyścigach i mistrzostwach świata w latach 2021 i 2022 oraz 2025
Jest to wierna reprodukcja motocykla, który na przestrzeni lat zdobył kilka mistrzostw świata, zarówno w klasie zawodników, jak i producentów. Został stworzony, aby umożliwić osobom korzystającym z niego doświadczyć takich samych wrażeń i wydajności, jak oficjalni jeźdźcy. Jak wszystkie nasze modele, odzwierciedla duszę TM Racing, która zawsze udostępniała fanom swoje konkurencyjne DNA.
Parametry techniczne:
Typ: Jednocylindrowy chłodzony cieczą 4T, DOHC z tytanowymi zaworami
Pojemność skokowa: 299,4 cm3
Średnica x skok: 81 x 58,1 mm
Tankowanie: wtrysk, wtryskiwacz
Rozrusznik: rozrusznik elektryczny + rozrusznik nożny
Zapłon: generator Kokusan, ECU Emoticom, 2 mapy zapłonowe z możliwością zmiany podczas jazdy
Sprzęgło: uruchamiane hydraulicznie w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów: 6 biegów
Chłodzenie: Płyn chłodzący z pompą
Rama: Aluminiowa
Widelec przedni: Kayaba USD 48 mm (skok 310 mm)
Amortyzator tylny: TM Racing (skok 300 mm, opcjonalnie Ohlins TTX FLOW)
Opona przednia: 90 / 90 x 21 [1,60"]
Opona tylna: 140 / 90 x 18 [1,85"]
Hamulec przedni: Brembo, tarcza Galfer 270 mm, pompa Brembo
Hamulec tylny: Nissin, tarcza Galfer 245 mm, pompa Nissin
Wydech: 2 x układ wydechowy HGS
Zbiornik: 7,5 l tworzywo sztuczne
Paliwo: benzyna bezołowiowa
Waga: 103 kg (bez paliwa)
Wysokość siedziska: 97 cm
Kąt główki ramy: 63°
Zapraszam do kontaktu