-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
TM
-
Stan
nowe
-
Typ
enduro
-
Rok produkcji
2025
-
Przebieg
1 km
-
Pojemność silnika
293 cm³
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Oferujemy dziś motocykl włoskiej firmy TM Racing en 300 fi es 2t 2025 TM CORSE edition
Pozostałe modele na stronie tm-racing.pl
Zajmujemy się importem i sprzedażą oraz serwisem motocykli tm racing
Zapewniamy części zamienne,tuningowe oraz obsługę
„TM CORSE” NOWE MODELE 2025 DEDYKOWANE DO WYŚCIGÓW
W sezonie 2025 TM Moto wprowadza nową markę »TM CORSE« odnoszącą się do modeli Enduro 2025 z aktualizacjami i szczegółami dedykowanymi tym, którzy chcą motocykla wyścigowego. W szczególności możemy znaleźć:
Zawieszenie w settingu zawodniczym - zawieszenie twardsze lepiej wybierające mocne uderzenia,bardziej przystosowane do zawodniczej jazdy oraz do extremalnej pracy podczas zawodów
Agresywne mapy silnika zarówno paliwowa jak i zapłonowa
Nową przednią tarczę hamulcową ze zmodyfikowanym torem hamowania, aby zapewnić bardziej precyzyjne i agresywne hamowanie.
Nową tylną pełną tarczę hamulcową, która umożliwia bardziej regulowane hamowanie w krytycznych sytuacjach i zmniejsza zużycie klocków hamulcowych.
Kiwaczka zwiększona o 1 mm w celu nieznacznego zmniejszenia wysokości motocykli oraz poprawy ich przyczepności i stabilności
Półki widelca-Brązowe anodyzowane kute aluminium CNC wyprodukowane w Pesaro, zapewniają elegancki i wyścigowy wygląd.
Wykonane z brązowego, anodyzowanego aluminium obrabianego CNC ,osłony przedniej pompy hamulcowej i pompy sprzęgła zapewniają elegancki i wyścigowy wygląd Szybkozamykacze kół ułatwiają demontaż i ponowny montaż kół.
Uchwyt zacisku tylnego hamulca utrzymuje zacisk tylnego hamulca na miejscu podczas demontażu i ponownego montażu koła
Prowadnica łańcucha z tworzywa sztucznego o wysokiej gęstości, aby zapewnić większą odporność na zużycie oraz większą stabilność i absorpcję wstrząsów
Nowa dwumateriałowa zębatka CHT z aluminiowym korpusem i stalowym łańcuchem oringowym w celu połączenia lekkości i trwałości.
Wentylator chłodnicy, który pozwala ustabilizować temperaturę silnika na korzyść lepszych osiągów nawet w krytycznych warunkach.
Zmieniona i ulepszona konstrukcja ramy Modele 2-suwowe są wyposażone w nowy korpus przepustnicy o średnicy 39 mm, aby zapewnić nieco płynniejszy moment obrotowy silnika przy zwiększonej mocy przy niskich obrotach, aby zapewnić większą łatwość prowadzenia.
Brązowa anodyzowana aluminiowa pokrywa sprzęgła i pokrywa zapłonu CNC w celu zwiększenia odporności na wstrząsy i nadania agresywnego i wyścigowego wyglądu (4-suwowy dostępny od razu; 2-suwowy dostępny od stycznia)
Stalowy tłumik z nowym logo „TM CORSE”, aby w pełni wykorzystać całą moc silnika TM Modele 4-suwowe 250/300 są wyposażone w nowy pojedynczy wydech, który zmniejsza całkowitą masę motocykla i zapewnia nieco płynniejszy moment obrotowy silnika przy średnich obrotach .
Wyścigowy uchwyt tablicy rejestracyjnej o zmniejszonym nachyleniu. Osłony dłoni dołączone do wszystkich modeli END-SMR .Nowa dedykowana grafika z nowym logo „TM CORSE”
Parametry techniczne:
Typ: Dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą - 2T Tm racing z wałem wyważającym
Pojemność skokowa: 293,2 cm3
Średnica x skok: 72 x 72 mm
Rozrusznik: Rozrusznik elektryczny
Wtrysk: Wtrysk w przepustnicy, membrana V-Force
Zapłon: generator TM Racing , 2 mapy zapłonowe można zmieniać podczas jazdy
Sprzęgło: Uruchamiane hydraulicznie w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów: 6 biegów
Chłodzenie: Płyn chłodzący z pompą
Rama: Aluminium
Widelec przedni: Kayaba 48 mm (skok 310 mm)
Amortyzator tylny: TM Racing (skok 300) mm, opcjonalnie Ohlins TTX FLOW)
Opona przednia: 90 / 90 x 21 [1,60"]
Opona tylna: 140 / 80 x 18 [2,15"]
Hamulec przedni: Brembo, tarcza Galfer 270 mm, pompa Brembo
Hamulec tylny: Nissin, tarcza Galfer 245 mm, pompa Nissin
Wydech: wydech HGS
Zbiornik: 8,5 l tworzywo sztuczne (opcjonalnie 12 l tworzywo sztuczne )
Paliwo: benzyna bezołowiowa – Oddzielne smarowanie ze zbiornikiem oleju i pompą sterowaną elektronicznie przez ECU
Waga: 100 kg (bez paliwa)
Wysokość siedziska: 98,5 cm
Kąt główki ramy: 63°