-
Oferta od
firmy
-
Rynek
wtórny
-
Cena za m²
825 zł/m²
-
Powierzchnia
138 m²
-
Typ
mieszkalny
Syndyk sprzeda udziały w nieruchomości w miejscowości Jazowa
Obwieszczenie
Syndyk masy upadłości, osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, na podstawie art. 311 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe oraz na mocy postanowienia sędziego-komisarza z dnia 10 września 2025 r. w sprawie o sygn. akt GD1G/GUp/25/2025 ogłasza pisemny nieograniczony przetarg na sprzedaż majątku masy upadłości obejmujący:
5/16 udziału w prawie własności nieruchomości gruntowej (użytki rolne zabudowane) stanowiącej działkę nr 82/3 w miejscowości Jazowa, o numerze księgi wieczystej GD2M/00002292/3
Cena wywoławcza przedmiotu konkursu ofert wynosi nie mniej niż 113 900,00 złotych.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej, na rachunek bankowy masy upadłości o nr 86 1140 2004 0000 3302 8467 1358. Adresatem przelewu jest syndyk, a w tytule przelewu należy wskazać: „wadium w postępowaniu upadłościowym GD1G/GUp/25/2025”. Wadium należy wpłacić najpóźniej w dniu złożenia oferty. Za termin wpłaty uważany jest termin wpływu wadium na ww. rachunek bankowy.
Termin składania ofert: do 10 listopada 2025 roku
Organizatorem konkursu jest syndyk masy upadłości Szymon Ziółkowski, nr licencji doradcy restrukturyzacyjnego 1577, adres biura syndyka ul. Starowiejska 58/1a, 81-356 Gdynia, e-mail: j.**********a@k***.pl, tel. *********.
Oferta musi być zgodna z regulaminem konkursu ofert.
Oferty należy składać pisemnie w zamkniętych kopertach, w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią. Oferty winny być opatrzone ww. sygnaturą akt postępowania.
Kopertę należy zaadresować na adres biura syndyka: ul. Starowiejska 58/1a, 81-356 Gdynia.
W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera, o zachowaniu terminu składania ofert decyduje dzień wpływu oferty na ww. adres biura syndyka. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie zostaną odrzucone.
Nabywca pokryje wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z nabyciem przedmiotu konkursu ofert, zaś zapłata całej ceny nastąpi przed podpisaniem umowy sprzedaży na rachunek masy upadłości.
Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpią w dniu roboczym następującym po dniu upływu terminu składania ofert. Przedmiot konkursu ofert można oglądać, po uprzednim mailowym lub telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty.