Syndyk masy upadłości w postępowaniu upadłościowym obejmującym likwidację majątku Moniki Stanaszek („Upadły”) ogłasza nieograniczony, pisemny konkurs ofertowy na sprzedaż stanów magazynowych upadłej w postaci w postaci artykułów biurowych - tonerów, dzienników, druków, długopisów, papieru, akcesoriów biurowych (nr 1.3 w spisie inwentarza), za cenę nie niższą niż 10.014,68 zł, która to stanowi 80% ceny ujętej w spisie inwentarza. Szczegółowy spis rzeczy składających się na stany magazynowe do wglądu zainteresowanych.
Z regulaminem konkursu zawierającym szczegółowe informacje dotyczące procedury sprzedaży i składania ofert, jak również z oszacowaniem wartości przedmiotu sprzedaży, można zapoznać się w biurze syndyka Anny Dudy w Krakowie (30 – 202), ul. Królowej Jadwigi 8/2, w godzinach 10:00-14:00. Zapytania dotyczące konkursu ofert można kierować również za pośrednictwem e-mail: biuro @ annaduda.pl.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest:
1. sporządzenie pisemnej oferty, która winna być złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Monika Stanaszek osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej – Oferta konkursowa – sygn. akt KR1S/GUp/41/2025” i dostarczona do biura syndyka masy upadłości Anny Dudy w Krakowie (30-202), ul. Królowej Jadwigi 8/2, w godzinach pracy biura syndyka 8:00-15:00 do dnia 12.09.2025 r., przy czym za datę złożenia oferty, także nadanej w formie przesyłki listowej, uważa się datę jej wpływu do biura syndyka.
2. Wpłacenie wadium w wysokości 10 % ceny wywoławczej tj. w kwocie 1 001,47 zł na rachunek bankowy 15 1600 1462 1777 8722 9000 0001 do dnia 12.09.2025 r.
Ofertę kupna należy złożyć w języku polskim, a powinna ona zawierać:
1. pełne dane oferenta: firmę lub imię i nazwisko, siedzibę, dokładny adres, telefon kontaktowy oraz podpisy osób upoważnionych do reprezentacji oferenta wraz aktualnym odpisem z właściwego rejestru oferenta,
2. dokładne określenie przedmiotu konkursu i proponowaną cenę zakupu (dokładne oznaczenie kwoty w polskich złotych),
3. oświadczenie o zapoznaniu się oferenta ze stanem prawnym oferowanych do sprzedaży rzeczy,
4. oświadczenie, że oferent nie jest osobą wskazaną w 157a ust. 2 i 3 p.u. tj. nie jest syndykiem, jego małżonkiem, wstępnym, zstępnym, rodzeństwem, osobą pozostająca z nim w stosunku przysposobienia lub małżonkiem takiej osoby, jak również osobą pozostająca z nim w faktycznym związku, prowadząca z nim wspólnie gospodarstwo domowe,
5. oświadczenie, że oferent nie jest upadłym, nie jest przedstawicielem upadłego,
6. zobowiązanie się oferenta do pokrycia wszystkich opłat związanych z przeniesieniem własności rzeczy,
7. oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z regulaminem konkursu i akceptacji jego warunków bez żadnych zastrzeżeń,
8. oświadczenie, że oferent zobowiązuje się do uiszczenia podatku od towarów i usług w sumie w jakiej obowiązek jego naliczenia i odprowadzenia powstanie po stronie sprzedającego w świetle przepisów prawa podatkowego obowiązujących w dacie dostawy lub w sumie w jakiej określony zostanie w drodze ostatecznej decyzji wydanej przez uprawniony organ podatkowy,
9. wszelkie zezwolenia lub zgody, jeżeli ze względu na osobę czy firmę nabywcy są one prawem wymagane według stanu na dzień składania oferty,
10. oświadczenie oferenta, że oferent składa ofertę na własny koszt i ryzyko i przyjmuje do wiadomości, że żadne koszty związane z uczestnictwem w konkursie nie będą zwracane przez masę upadłości ani przez organizatora konkursu.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.09.2025 r. o godz. 09:45 w biurze syndyka.