-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Syndyk Masy Upadłości ZEUS S.A. w upadłości z siedzibą w Pruszczu Gdańskim
(KRS 0000316680, NIP 5832084197)
ogłasza sprzedaż z wolnej ręki w ramach konkursu ofert (konkurs nr 4)
Przedmiot sprzedaży:
Wyposażenie pomieszczeń biurowych (biurka, krzesła, szafy itp.) – zgodnie z zestawieniem, które może zostać przesłane oferentowi drogą e-mail na jego prośbę.
Stan mebli jest zróżnicowany – część wykazuje znaczne ślady zużycia, a część jedynie drobne ślady użytkowania.
Syndyk zaleca wcześniejsze obejrzenie przedmiotów po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie (602 263 040 – Tadeusz).
Sprzedaż odbywa się na podstawie faktury VAT (stawka 23%).
Sposób składania ofert
Pisemne oferty w języku polskim należy składać:
– osobiście w kancelarii syndyka (poniedziałek–piątek, godz. 10:00–14:00),
– drogą mailową na adres: ze*s@l*****************.pl,
– listem poleconym na adres:
Kancelaria Restrukturyzacyjna Krzysztof Lipiński
ul. Plac Porozumienia Gdańskiego 1/317
80-864 Gdańsk
Oferta składana e-mailem musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub ePUAP.
Terminy
Wadium: 200,00 zł – płatne do dnia 20 listopada 2025 r.
na rachunek bankowy:
ZEUS S.A. w upadłości
ul. Obrońców Westerplatte 1, 83-000 Pruszcz Gdański
nr konta: 46 1020 1811 0000 0402 0452 5762
tytułem: „Wadium GD1G/GUp/26/2024 – meble”
Termin składania ofert: 21 listopada 2025 r. (piątek)
Rozpoznanie ofert: 24 listopada 2025 r.
Treść oferty powinna zawierać:
a) imię, nazwisko i adres (w przypadku osób fizycznych) lub nazwę, siedzibę i formę prawną (w przypadku podmiotów niebędących osobami fizycznymi),
b) aktualny odpis lub wydruk z KRS bądź innego właściwego rejestru (dotyczy osób prawnych, jednostek organizacyjnych posiadających zdolność prawną oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą),
c) numer NIP lub PESEL, a w razie jego braku – stosowne oświadczenie,
d) wskazanie przedmiotu oferty,
e) adres e-mail oraz numer telefonu do kontaktu,
f) oferowaną cenę nabycia (nie niższą niż cena minimalna brutto),
g) oświadczenie o zobowiązaniu się do pokrycia wszystkich kosztów, podatków i opłat związanych z nabyciem mienia oraz przeniesieniem własności, z zaznaczeniem, że zapłata ceny nastąpi przed zawarciem umowy sprzedaży,
h) oświadczenie o zapoznaniu się i przyjęciu warunków Regulaminu sprzedaży,
i) oświadczenie, że oferent nie należy do kręgu podmiotów, o których mowa w §1 ust. 8 Regulaminu,
j) oświadczenie, że oferent zapoznał się ze stanem faktycznym i prawnym przedmiotów oraz ich stanem technicznym i nie wnosi zastrzeżeń, a także wyraża zgodę na wyłączenie rękojmi za wady fizyczne i prawne na podstawie art. 558 § 1 kodeksu cywilnego,
k) sygnaturę sprawy: GD1G/GUp/26/2024.
Syndyk udostępnia wzór oferty na życzenie oferenta.
Uwagi ogólne
Sprzedaż prowadzona jest w trybie konkursu ofert.
Syndyk dokonuje wyboru oferty na podstawie zaoferowanej ceny oraz zakresu nabycia. Preferowane są oferty obejmujące całość wyposażenia lub największą liczbę pozycji, jednak dopuszcza się składanie ofert na pojedyncze składniki.
Wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z zawarciem umowy pokrywa nabywca.
Nabywca zrzeka się rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy (art. 558 k.c.).
Syndyk zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Regulamin sprzedaży z wolnej ręki oraz wzór oferty są dostępne w kancelarii syndyka i mogą być przesłane drogą e-mail na życzenie (kontakt: ze*s@l*****************.pl).
Zestawienie mebli przeznaczonych do sprzedaży znajduje się w załączonym pliku.