-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Syndyk Masy Upadłości Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego „PROMESA” Sp. z o.o. w upadłości z siedzibą w Kielcach zaprasza do składania ofert na nabycie ceramiki budowlanej za łączną kwotę nie niższą niż 54.161,20 zł netto
W sprzedaży 86 pozycji ceramiki budowlanej w postaci nadproży, cegieł klinkierowych, rur i czap kominowych, dachówek ceramicznych, pustaków, bloczków w łącznej ilości prawie 23 tyś. sztuk.
Szczegółowy wykaz ruchomości objętych przedmiotem sprzedaży oraz informacje w zakresie trybu sprzedaży oraz regulamin dostępne - do pobrania na stronie internetowej kancelarii pod adresem: www. saltarski .com w zakładce „lista aktualnych przetargów”.
Oferty można składać na wybrane/pojedyncze pozycje ruchomości.
Możliwość umówienia spotkania w celu oglądu przedmiotu sprzedaży, dostępne pod numerem tel. ***-***-*** lub 517-572-717 (kontakt wyłącznie od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00 ).
Ruchomości znajdują się w miejscowości Kielce.
Oferty na nabycie należy nadsyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: oferty(małpa)saltarski.com
Oferta musi zawierać co najmniej:
a) dane Oferenta: imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub siedziby, PESEL lub NIP, telefon kontaktowy, adres e-mail, jak również pełnomocnictwo, jeśli Oferent jest reprezentowany przez pełnomocnika;
b) określenie Ruchomości, których dotyczy Oferta - wraz ze wskazaniem ich numeru spisowego Syndyka oraz z podaniem oferowanej ceny netto ich nabycia (wyrażonej kwotowo i słownie), nie mniejszej niż określona minimalna cena netto nabycia
c) potwierdzenie wpłaty na rachunek bankowy masy upadłości wadium w wysokości zgodnej z regulaminem sprzedaży
d) złożenie oświadczenia o akceptacji regulaminu sprzedaży
e) złożenie oświadczenia, zgodnie z którym Oferent zapoznał się ze stanem faktycznym,
w szczególności technicznym, oraz stanem prawnym Ruchomości i nie wnosi z tego tytułu żadnych zastrzeżeń.
Termin nadsyłania ofert zostaje ustalony na dzień 15 października 2025 r. przy czym decyduje data wpływu oferty do Syndyka.
W przypadku otrzymania przez Syndyka, w terminie o którym mowa powyżej, więcej niż jednej oferty, a nadto oferty, które tego mienia dotyczą będą co najmniej równe cenie minimalnej, Syndyk przeprowadzi aukcję wśród wszystkich oferentów, którzy złożyli w terminie ważne i skuteczne oferty. Cenę wywoławczą podczas aukcji będzie stanowić najwyższa cena zaoferowana przez oferentów dopuszczonych do aukcji. Syndyk udzieli przybicia temu z uczestników aukcji, który zaoferuje najwyższą cenę, której po dwukrotnym powtórzeniu przez prowadzącego aukcję żaden z uczestników aukcji nie podwyższy (trzecie powtórzenie zaoferowanej ceny będzie równoznaczne z jej przyjęciem). Sprzedaż będzie możliwa dopiero po uprzednim uiszczeniu przez oferenta na rachunek bankowy masy upadłości, całości ustalonej ceny sprzedaży. Cena sprzedaży ustalona w wyniku wyboru oferty jest ostateczna i nie podlega negocjacji.
Ewentualne koszty wynikłe z zawarcia umowy sprzedaży, w tym koszty załadunku, rozładunku jak i koszty transportu w całości ponosić będzie kupujący oferent;
Sprzedaż dokonywana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży egzekucyjnej. Przepisy dotyczące sprzedaży dokonywanej w postępowaniu egzekucyjnym uregulowane są w art. 864 i nast. kodeksu postępowania cywilnego.
W celu uniknięcia wątpliwości Syndyk wskazuje, że niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do składania ofert.