-
Oferta od
firmy
-
Marka
Suzuki
-
Stan
używane
-
Typ
cross
-
Rok produkcji
1986
-
Przebieg
49000 km
-
Pojemność silnika
650 cm³
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Suzuki DR650 – motocykl, który od ponad 30 lat jest legendą w świecie dużych enduro
Motor w stanie wizualnym widocznym na zamieszczonych zdjęciach - do niewielkich poprawek lub jak kto woli. Technicznie motor sprawny na chodzie jeżdżący. Motor przywieziony z zachodniej granicy z ,,papierami,, do przerejestrowania lub według własnego uznania. Zapraszam do obejrzenia sprawdzenia i oczywiście zakupu. Zapraszam. Posiadam sporo części zamiennych do tego modelu.
Suzuki DR600S – klasycznego dużego enduro z lat 80., które dziś jest już motocyklem kultowym wśród fanów prostych, niezawodnych maszyn terenowo‑szosowych.
?️ Opis i historia
Producent: Suzuki Motor Corporation (Japonia)
Lata produkcji: 1985–1989
Model DR600S był rozwinięciem wcześniejszego DR500, a jego następcą został DR650 (od 1990 r.).
Wersja S była uniwersalnym motocyklem dual‑sport, a odmiany R i Dakar miały większe zbiorniki paliwa i elementy dostosowane do długich rajdów.
Konstrukcja prosta, bez zbędnej elektroniki – jednocylindrowy silnik, gaźnik, chłodzenie powietrzem.
Ceniony za trwałość, łatwość naprawy w terenie i dobre osiągi jak na swoje czasy.
⚙️ Dane techniczne (DR600S, 1988–1989)
Parametr Wartość
Silnik 1‑cyl., 4‑suw, SOHC, 4 zawory, chłodzony powietrzem
Pojemność skokowa 589 cm³
Średnica × skok tłoka 94 × 85 mm
Stopień sprężania 8,5:1
Zasilanie Gaźnik Mikuni 38 mm
Moc maksymalna 44–45 KM przy 6 500 obr./min
Moment obrotowy ok. 49,5 Nm przy 5 000 obr./min
Skrzynia biegów 5‑stopniowa
Napęd Łańcuch
Masa sucha ok. 141 kg
Zbiornik paliwa 21 l
Prędkość maksymalna ok. 147–164 km/h
Hamulce Przód – tarczowy 240 mm, Tył – bębnowy 130 mm
Zawieszenie przód Widelec Kayaba 39 mm, skok 226 mm
Zawieszenie tył Monoshock Kayaba, skok 236 mm
Średnie spalanie ok. 4,8–5,8 l/100 km
? Zastosowanie
Turystyka ADV – długie trasy po drogach asfaltowych i szutrowych.
Jazda terenowa – duży skok zawieszenia, mocny singiel, niska masa.
Rajdy i wyprawy – w latach 80. i 90. używany w amatorskich rajdach typu Dakar.
Codzienny transport – prosty w obsłudze, tani w utrzymaniu.
Kolekcjonerstwo – dziś poszukiwany przez fanów klasycznych enduro.