Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Suzuki DR600S – klasyczne duże enduro z lat 80

1 / 12
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Marka Suzuki
  • Stan używane
  • Typ cross
  • Rok produkcji 1986
  • Przebieg 49000 km
  • Pojemność silnika 650 cm³
  • Stan techniczny nieuszkodzony
Historia pojazdu Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Suzuki DR650 – motocykl, który od ponad 30 lat jest legendą w świecie dużych enduro Motor w stanie wizualnym widocznym na zamieszczonych zdjęciach - do niewielkich poprawek lub jak kto woli. Technicznie motor sprawny na chodzie jeżdżący. Motor przywieziony z zachodniej granicy z ,,papierami,, do przerejestrowania lub według własnego uznania. Zapraszam do obejrzenia sprawdzenia i oczywiście zakupu. Zapraszam. Posiadam sporo części zamiennych do tego modelu. Suzuki DR600S – klasycznego dużego enduro z lat 80., które dziś jest już motocyklem kultowym wśród fanów prostych, niezawodnych maszyn terenowo‑szosowych. ?️ Opis i historia Producent: Suzuki Motor Corporation (Japonia) Lata produkcji: 1985–1989 Model DR600S był rozwinięciem wcześniejszego DR500, a jego następcą został DR650 (od 1990 r.). Wersja S była uniwersalnym motocyklem dual‑sport, a odmiany R i Dakar miały większe zbiorniki paliwa i elementy dostosowane do długich rajdów. Konstrukcja prosta, bez zbędnej elektroniki – jednocylindrowy silnik, gaźnik, chłodzenie powietrzem. Ceniony za trwałość, łatwość naprawy w terenie i dobre osiągi jak na swoje czasy. ⚙️ Dane techniczne (DR600S, 1988–1989) Parametr Wartość Silnik 1‑cyl., 4‑suw, SOHC, 4 zawory, chłodzony powietrzem Pojemność skokowa 589 cm³ Średnica × skok tłoka 94 × 85 mm Stopień sprężania 8,5:1 Zasilanie Gaźnik Mikuni 38 mm Moc maksymalna 44–45 KM przy 6 500 obr./min Moment obrotowy ok. 49,5 Nm przy 5 000 obr./min Skrzynia biegów 5‑stopniowa Napęd Łańcuch Masa sucha ok. 141 kg Zbiornik paliwa 21 l Prędkość maksymalna ok. 147–164 km/h Hamulce Przód – tarczowy 240 mm, Tył – bębnowy 130 mm Zawieszenie przód Widelec Kayaba 39 mm, skok 226 mm Zawieszenie tył Monoshock Kayaba, skok 236 mm Średnie spalanie ok. 4,8–5,8 l/100 km ? Zastosowanie Turystyka ADV – długie trasy po drogach asfaltowych i szutrowych. Jazda terenowa – duży skok zawieszenia, mocny singiel, niska masa. Rajdy i wyprawy – w latach 80. i 90. używany w amatorskich rajdach typu Dakar. Codzienny transport – prosty w obsłudze, tani w utrzymaniu. Kolekcjonerstwo – dziś poszukiwany przez fanów klasycznych enduro.

Skontaktuj się

Grom-Interhandel

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 453
Zgłoś nadużycie
6 000 zł

Grom-Interhandel

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Sie 2016
Biłgoraj lubelskie Zobacz na mapie »

Grom-Interhandel

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Sie 2016
Biłgoraj lubelskie Zobacz na mapie »
Oferty firmy

Historia pojazdu

Sprawdź historię pojazdu przed zakupem.
Pobierz raport za opłatą.
Pobierz raport
Partner
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia