Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Superbrands – czołowe marki konsumenckie i biznesowe w Polsc

1 / 5
Obserwuj
  • Oferta od osoby prywatnej
  • Stan nowe
  • Rok wydania 2008
  • Okładka twarda z obwolutą
  • Tematyka biznes, praca, prawo, finanse
Superbrands – czołowe marki konsumenckie i biznesowe w Polsce 2008 W połowie lat 90-tych została powołana do życia organizacja Superbrands. Jej celem stało się promowanie idei brandingu. Superbrands uznało, że najskuteczniejszą metodą jest pokazywanie szczegółowych studiów przypadku tych marek, które osiągnęły sukces. Początkowo Superbrands było audycją radiową w stacji BBC London, obecnie jest to międzynarodowa organizacja pokazująca case studies w swoich publikacjach, które często są nazywane „Bibliami brandingu”. Według The Superbrands Ltd. „Superbrand – to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Wydana w Polsce po raz trzeci "Biblia brandingu" ma w tej edycji nieco zmienioną formułę. Tym razem swoją drogę do sukcesu przedstawiają nie tylko marki konsumenckie, ale również i te, które swoją ofertę kierują także do przedsiębiorstw (B2B). Album, krok po kroku, omawia historię budowania i zarządzania najsilniejszymi markami na polskim rynku. Dzięki niemu strzeżone, firmowe sekrety wychodzą na światło dzienne, stając się źródłem wiedzy dla studentów, brand managerów i wszystkich miłośników nagrodzonych marek. Każda marka podaje również kilka zaskakujących i często zabawnych faktów ze swojej działalności. Światowa organizacja Superbrands, nagradzająca systematyczne budowanie silnego brandu, wydaje albumy już w ponad 80 krajach. W tegorocznym polskim wydaniu swoim sukcesem chwali się 77 marek. Podczas gali w 2008 roku przedstawiciele poniżej wymienionych marek odbierali stauetki Superbrands jako symbole sukcesu marki. Statuetki te nazywane są popolurnie Oskarami marketingu. Gala w 2008 roku odbyła się po raz trzeci, zatem jest to 3 tom z tego cyklu wydawniczego. Superbrands: APART, Atlas, AVON, Bols, Bosch, Centrum Wina, Dr Irena Eris, Dulux, Durex, Ecco, ELLE, Gadu-Gadu, Grycan, Heineken, Hexeline, Jaguar, J.W. Construction, Land Rover, Lavazza, Lay’s, Lindt, L’ORÉAL PARIS, MaxMara, McDonald’s, Mercedes-Benz, Metaxa, Moët & Chandon, Motorola, Multikino, neostrada tp, Nike, NIVEA, Onet.pl, Orange, Orlen, Panorama Firm, Perrier, Plus, Polityka, Radio PiN, Radio ZET, ROLEX, Scan Holiday, Scholl, Siemens, SIMPLE, Simplus, TUI, TVN, TVN Style, TVP, Tyskie, VIVA!, W.KRUK, Żubrówka, Żywiec. Business Superbrands: 3M, Accenture, Amplico AIG Life, Ciech, Cityboard Media, Hotel SPA Dr Irena Eris, House of Skills, Kredyt Bank, Korn/Ferry International, Lotos, Netia, PGNiG, Pioneer Pekao TFI, Polpharma, Raiffeisen Bank, Restauracja BELVEDERE, RWE STOEN, Tele-Fonika Kable, TUiR Warta, TVN 24, Viessmann, Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. redakcja Janusz Noniewicz Wydawnictwo Superbrands Okładka sztywna + obwoluta Wymiar 25 cm x 35 cm Waga ok. 1,7 kg EAN 9781905652433 Stan albumu idealny – nieużywany.

Skontaktuj się

Renata

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 457
Zgłoś nadużycie
10 zł

Renata

OSOBA PRYWATNA

Na Sprzedajemy.pl od Wrz 2016
Warszawa mazowieckie Zobacz na mapie »
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia