-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
nowe
-
Rok wydania
2008
-
Okładka
twarda z obwolutą
-
Tematyka
biznes, praca, prawo, finanse
Superbrands – czołowe marki konsumenckie i biznesowe w Polsce 2008
W połowie lat 90-tych została powołana do życia organizacja Superbrands. Jej celem stało się promowanie idei brandingu. Superbrands uznało, że najskuteczniejszą metodą jest pokazywanie szczegółowych studiów przypadku tych marek, które osiągnęły sukces. Początkowo Superbrands było audycją radiową w stacji BBC London, obecnie jest to międzynarodowa organizacja pokazująca case studies w swoich publikacjach, które często są nazywane „Bibliami brandingu”. Według The Superbrands Ltd. „Superbrand – to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie.
Wydana w Polsce po raz trzeci "Biblia brandingu" ma w tej edycji nieco zmienioną formułę. Tym razem swoją drogę do sukcesu przedstawiają nie tylko marki konsumenckie, ale również i te, które swoją ofertę kierują także do przedsiębiorstw (B2B). Album, krok po kroku, omawia historię budowania i zarządzania najsilniejszymi markami na polskim rynku. Dzięki niemu strzeżone, firmowe sekrety wychodzą na światło dzienne, stając się źródłem wiedzy dla studentów, brand managerów i wszystkich miłośników nagrodzonych marek. Każda marka podaje również kilka zaskakujących i często zabawnych faktów ze swojej działalności. Światowa organizacja Superbrands, nagradzająca systematyczne budowanie silnego brandu, wydaje albumy już w ponad 80 krajach. W tegorocznym polskim wydaniu swoim sukcesem chwali się 77 marek. Podczas gali w 2008 roku przedstawiciele poniżej wymienionych marek
odbierali stauetki Superbrands jako symbole sukcesu marki. Statuetki te nazywane są popolurnie Oskarami marketingu. Gala w 2008 roku odbyła się po raz trzeci, zatem jest to 3 tom z tego cyklu wydawniczego.
Superbrands:
APART, Atlas, AVON, Bols, Bosch, Centrum Wina, Dr Irena Eris, Dulux, Durex, Ecco, ELLE, Gadu-Gadu, Grycan, Heineken, Hexeline, Jaguar, J.W. Construction, Land Rover, Lavazza, Lay’s, Lindt, L’ORÉAL PARIS, MaxMara, McDonald’s, Mercedes-Benz, Metaxa, Moët & Chandon, Motorola, Multikino, neostrada tp, Nike, NIVEA, Onet.pl, Orange, Orlen, Panorama Firm, Perrier, Plus, Polityka, Radio PiN, Radio ZET, ROLEX, Scan Holiday, Scholl, Siemens, SIMPLE, Simplus, TUI, TVN, TVN Style, TVP, Tyskie, VIVA!, W.KRUK, Żubrówka, Żywiec.
Business Superbrands:
3M, Accenture, Amplico AIG Life, Ciech, Cityboard Media, Hotel SPA Dr Irena Eris, House of Skills, Kredyt Bank, Korn/Ferry International, Lotos, Netia, PGNiG, Pioneer Pekao TFI, Polpharma, Raiffeisen Bank, Restauracja BELVEDERE, RWE STOEN, Tele-Fonika Kable, TUiR Warta, TVN 24, Viessmann, Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego.
redakcja Janusz Noniewicz
Wydawnictwo Superbrands
Okładka sztywna + obwoluta
Wymiar 25 cm x 35 cm
Waga ok. 1,7 kg
EAN 9781905652433
Stan albumu idealny – nieużywany.