-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
-
Rok wydania
2015
-
Tematyka
biznes, praca, prawo, finanse
wraz z przyjaciółmi: Dagmara Dłużniewska, Maurycy Graszewicz, Marcin Kalkhoff
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 281
Format: 165 x 235 mm
Okładka: miękka
Stan ogólny: dobry
O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega! Przestrzega przed pułapkami, które drogi czytelniku możesz spotkać na swojej drodze. Dodatkowe komentarze, pytania ze strony recenzentów, współautorów opatrzone podpowiedziami i sugestiami ze strony autora, pomagają zrozumieć złożoność procesu konstruowania strategii marki i odnaleźć właściwą drogę do celu.
"Opracowanie stanowi intersującą próbę zdefiniowania i opisania kluczowych zagadnień związanych z problematyką marki. Ciekawa forma, wieloosobowa narracja, praktyczny charakter i plastyczna prezentacja treści stanowią atuty pracy. Z drugiej strony jak zakładam świadomie kreowane kontrowersyjne punkty widzenia zmuszają Czytelnika do aktywnego zaangażowania i kreowania postawy intelektualnego fermentu."
Dr hab. Robert Kozielski - Katedra Marketingu, Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego / questus – The Chartered Institute of Marketing
"Oto książka napisana przez pasjonata (i pasjonatów) dla innych pasjonatów. Śmiało, więc można nazwać ten zbiór marketingowych przemyśleń książką nie-zwykłą. Formą pozycja ta przypomina proces tzw. „głośnego myślenia”, treść zaś koncentruje się i krąży wokół kluczowego pojęcia jakim jest tu strategia oraz przeróżne jej odcienie. Słowo strategia pojawia się dosyć często w marketingowym czy reklamowym żargonie jednak rzadko kiedy towarzyszy temu podobna refleksja, której podjął się Maciej Tesławski na kolejnych stronach tego inspirującego przewodnika po strategicznych meandrach."
Marek Staniszewski - Chief Strategy Officer, Office Havas Worldwide Warsaw
"Książka jest bardzo szczegółową wiwisekcją marki i wszystkich jej aspektów. Dla mnie bardzo interesująca w formie tekstu przemieszanego z komentarzami i pytaniami/odpowiedziami. Czytałam z zainteresowaniem bo, mimo że nie zgadzam się w kilkoma tezami, wydało mi się wartościowe takie prześledzenie drogi powstawania marki oraz jej zmiany."
Nina Kowalewska-Motlik, President New Communications