Naprawa nastawników (elektronicznych zaworów, aktuatorów) turbosprężarek ze zmienną geometrią VNT (Variable Nozzle Turbine).
Podstawowe objawy uszkodzonego sterownika:
występują w większości przypadków po rozgrzaniu silnika,
czasem na zimnym silniku,
brak mocy „dusi się, dławi, szarpie”,
pali się kontrolka od świec żarowych,
tryb awaryjny,
po podłączeniu pod interfejs diagnostyczny wystąpiły błędy związane z turbiną,
P132 Regulacja „A” ciśnienie doładowania-nieprawidłowe napięcie/ prąd zasilania,
inne…
Montowany w autach:
Audi A4 B7 2.7 tdi, A6 C6 3.0 tdi,
BMW e87, e90, e91 1.8 d,
Chrysler,
Ford Mondeo, Transit 2.2 tdci,
Jaguar,
Peugeot 407 2.2 hdi,
Mercedes w203 2.2 cdi, Sprinter,
VW Phaeton, Touareg.
Zakres przeprowadzonej naprawy nastawnika turbiny:
Sprawdzenie sterownika testerem do zaworów elektronicznych turbosprężarek – ATD-1,
Wymiana: połączeń, kondensatora, silniczka (nowy oryginalny Johnson),
Wymiana przekładni +50zł,
Zabezpieczenie elektroniki,
Ustawienie pozycji startowej zmiennej geometrii testerem ATD-1.
Zalecenia przed wysyłką elektroniki do naprawy;
Oczyść sterownik ( w przypadku zanieczyszczonych sterowników pobieramy opłatę w wysokości od 50 -100 zł )
Załącz wydruk z diagnostyki komputerowej, a jeśli problem tkwi w mechanice to prosimy o informację o występujących usterkach
Dołącz dane kontaktowe i dane do wysyłki
Naprawiamy tylko moduły oferowane na naszej stronie internetowej lub w ogłoszeniach.
Jeśli nurtuje cię pytanie w innej kwestii napisz wiadomość SMS.