-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Marka maszyny
Inna
-
Rok produkcji
2022
Siłownik Hydrauliczny CYLINDER TŁOK PRZYCZEPY D-35
KOD SKRAW-MET: [0017]
Producent: SM-G (SKRAW-MET GROUP)
Symbol: HC-ST2LW-520-00
Uwaga! Zdjęcie poglądowe, towar może nieznacznie różnić się wizualnie w zależności od dostawy, lecz nie wpływa to na jego parametry oraz specyfikację techniczną!
Warto wiedzieć dokonując wyboru dostawcy siłownika
Zdjęcia oraz obrazki przedstawiają tylko zewnętrzny wygląd siłowników. Najważniejsze elementy, które rzutują na jakość oraz prawidłowe działanie siłownika przez długi czas ukryte są w środku (wzmocnione uszczelnienia, dławica, tłoczysko oraz wysoka jakość rury). Wszystkie nasze siłowniki zapewniają najwyższą jakość tych elementów. Wybierając produkt z naszego asortymentu, dokonujesz dobrego i mądrego wyboru.
Dzięki swojej budowie w postaci 2 wysuwów siłownik doskonale sprawdza się w pojazdach z małym prześwitem dolnym pojazdu, przyczepy lub wysoko umieszczonym wałem pędnym.
Siłownik montowany w przyczepkach, samochodach ciężarowych oraz dostawczych pojazdach specjalistycznych. Ze względu na swoją budowę stosowany w przyczepach z wywrotem na tył.
Siłownik hydrauliczny doskonale sprawdza się w maszynach i urządzeniach zasilanych hydraulicznie.
Siłownik hydrauliczny jednostronnego działania wraz z zestawem mocującym oraz zabezpieczeniem gniazda.
Główne zastosowanie tego siłownika to przyczepa D-35, gdzie dwa takie siłowniki umożliwiają wywrót na bok.
Stosowany jest także do remontów i produkcji przyczep o podobnej charakterystyce (np. D-47).
Komplet zawiera:
Siłownik hydrauliczny
Zawieszenie siłownika (kołyska),
Dwa sworznie
Zabezpieczenie gniazda
Może być wykorzystywany w rolnictwie, sadownictwie, leśnictwie czy budownictwie.
Maksymalny udźwig 4 ton.
Słowo o teleskopach
Siłowniki teleskopowe składają się z kilku kolejno wysuwających się segmentów - chromowanych tulei cylindrycznych. Pozwala to osiągnąć duży wysuw siłownika w porównaniu do jego długości całkowitej po złożeniu.
Teleskopy są siłownikami jednostronnego działania. Wysuw rozpoczyna się doprowadzając do niego olej hydrauliczny pod ciśnieniem. Powrót siłownika wywołany jest działaniem rozdzielacza który zwalnia ciśnienie z układu - opad przebiega grawitacyjnie, najczęściej pod wpływem ciężaru skrzyni ładunkowej.
Aby zapobiegać uszkodzeniu zabezpieczeń tulei, spowodowanych nadmiernym parciem w maksymalnym rozsuwie siłownika, należy zastosować zabezpieczenie (lina, zawór odcinający hydrauliczny lub elektryczny).
Dobrze dobrany siłownik umiejscowiony na środku zabudowy, zapewnia kąt nachylenia skrzyni ładunkowej pomiędzy 40 a 45 stopni.
W zależności od rodzaju przewożonego towaru, kąt ten można dobrać samemu - pomocna może okazać się poniższa tabela:
TABELA DOBORU SIŁOWNIKA TELESKOPOWEGO
(TABELA SKOKU WYMAGANEGO DO PRZECHYLENIA PRZYCZEPY DO ŻĄDANEGO KĄTA°)
DP - odległość między mocowaniem cylindra a zawiasami przyczepy w [mm] ( DP = 1/2 S )
a° - kąt nachylenia nadwozia przyczepy
C - skok siłownika w mm
S = DP*2
Specyfikacja techniczna:
Ilość stopni: dwa
Długość siłownika złożonego 437 mm,
Skok tłoka 520 mm,
Całkowita długość siłownika po rozłożeniu 957 mm,
Średnica pierwszego tłoczyska 60 mm,
Średnica drugiego tłoczyska 75 mm,
Średnica zewnętrzna siłownika 95 mm,
Przyłącze hydrauliczne M22*1,5
Prędkość max. tłoczysk: 0,5 m/s
Ciśnienie rozruchu: 0,5 MPa
Maksymalne ciśnienie robocze: 160bar
Zapotrzebowanie oleju: 2L
Dopuszczalna temperatura otoczenia od -40℃ do +60℃
Dopuszczalna temperatura oleju od -15℃ do +80℃
Typ dławicy: gwintowana wkręcana w rurę
Tłoczysko: chromowane
Typ cieczy: olej hydrauliczny na bazie oleju mineralnego
Kołyska Wewnątrz: 135 mm x 122 mm
Kołyska Zewnątrz: 159 mm x 146 mm