-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
nowe
-
Przeznaczenie
motocykl
-
Producent
Ural
0********* WhatsApp, Viber, Telegram
Kupując silnik otrzymujesz 1 sezonową gwarancję!
Silnik Ural M67-36, ze skrzynią biegów Ural (bez biegu wstecznego!)
Lista wykonanych prac:
1. mycie agresywnymi chemikaliami,
- Suchy,
- głowice do piaskowania,
- Zdemontuj, umyj i ponownie wysusz!
2. Identyfikacja wszystkich uszkodzonych węzłów i innych niuansów produkcyjnych.
3.Pełna renowacja wału korbowego:
- dystrybucja,
- wymiana palców ngsh (DOLNY korbowód),
- WYMIANA korbowodów (od czasu opracowania standardowych korbowodów)
- zamontowano nowe separatory i rolki rozdzielające,
- Wymiana tulei i zwrot kosztów za nowe szpilki
- Wymiana sworzni tłokowych
4. Otwór cylindra tłoka Almot (Polska) pod 79,00 pierścienie samochodowe VAZ CHROM "Mahle"
5. Tłok Almot (Polska)
6. Przednia obudowa sterowania owinięta brązową tuleją upustową (spust wstępnie obrobiony)
7. Montaż importowanych łożysk „Skf”
8. Importowane uszczelki olejowe „Eriks” w obszarze koła zamachowego (FKM - guma wtórna) i wałka rozrządu NBR
9. Eliminacja niektórych wad odlewniczych w skrzyni korbowej (w obszarze obrotu wału korbowego)
10. Napraw głowę:
- Głowice wstępnie eksplodowały
- Zawór Ługańsk
- Prowadnice zaworów Freccia (do VAZ \ ceramika samochodowa)
- Siodło NOWY ZSRR Brązowe
- wybieram najżywsze wahacze, tuleję wewnętrzną wymieniam na dłutowany sworzeń tłokowy od IZH Planeta (Rosja to nie Chiny)
11. Naprawa generatora:
- Demontaż
- czyszczenie
- Kadra edytorska
- Sprawdzenie integralności kotwy i szczotek
- Wymiana łożysk na importowane
- Wymiana standardowego uszczelnienia wału na nowe, wysokiej jakości FKM (guma wtórna)
- Pokrywa generatora pomalowana czarną farbą proszkową
12. Wszystkie części silnika połączone są szczeliwem ORIGINAL VICTOR REINZ!
13. Instalacja zapłonu mikroprocesorowego „Sovek”, w razie potrzeby mogę zainstalować nowy zapłon stykowy z ZSRR (cena nie zmienia się)
14. Polerowanie powierzchni stykowych uszczelek olejowych (wałek rozrządu, koło zamachowe i sprzęgło (widelec) skrzyni biegów)
15. Koło zamachowe
- Wymiana sworzni koła zamachowego
- Wymiana sprężyn
- Wymiana trzech stalowych tarcz sprzęgła
- Wymiana tarcz Feredo (tarcia) z ZSRR (konserwacja)
- Wymień śruby na nowe
16. W miarę możliwości wszystkie śruby/sprzęt są zgodne ze standardem ZSRR (jeśli są w dobrym stanie).
Zmieniam paski na WURTH (Niemcy)
17. Carter w obszarze palet:
- Skrzynia korbowa jest docierana do montażu miski olejowej o zwiększonej pojemności
- Wbudowana miska olejowa (większa pojemność + 1 litr oleju) łączy się z obudową uszczelki (uszczelka nie jest potrzebna!)
18. Pompa olejowa:
- Pompa oleju wymieniona na dobrą (bo miałeś grę)
- pod koła zębate wkręcane są tuleje mosiężno-grafitowe (dzięki czemu zapas jest dłuższy),
- płyta klapowata
- Wymieniony filtr zgrubny pompy (siatka)
19. Filtr oleju i guma uszczelniająca wymieniona na nowe (Cała Rosja)
20. Zainstalowano nowe gaźniki Keihin 30mm.
Od wielu lat zajmuję się renowacją ciężkich motocykli. Najważniejsze dla mnie jest to, aby moi klienci byli zadowoleni z mojej pracy i przynieśli mi nowych klientów! Jeśli jesteś zainteresowany, proszę o kontakt przez 0********* WhatsApp, Viber, Telegram
Czekam na Twoje pytania i sugestie!