-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
Zabytek - silnik rowerowy po całkowitej naprawie sprawny.
Zabytek bo ten co go nazywają " Towociak". Smarowany uszczelniacz towotem ze zbiorniczka na bloku. Mało ich się zachowało.
Rarytas dla kolekcjonerów takich zabytków.
Jest i do niego tłumik czarny i manetka gazu - oryginalne + haczyk.
Trzeba tylko samemu sobie nalepić logo WSK Gnom które jest koło silnika --> nalepki i zaczepić na rower.
Podstawkę drewnianą otrzymasz gratis.
Nie wysyłam by się nie uszkodził. Musisz odebrać osobiście. Najlepiej jak kupujący kolekcjoner będzie z Warszawy bo będzie miał blisko. Teraz takich silników retro z PRL-u na chodzie już wiele nie ma.
Wyprzedaż mej kolekcji. Nie negocjuję ceny.
Pytania przez komunikator lub telefon w sprawie kupna i odbioru.
Pozdrawiam miłośników takiej małej motoryzacji rowerowej z dawnych lat sprawnej - zadbanej. Silnik jest z pierwszej połowy lat 50-tych i na chodzie. Czyli ma około 70 - 72 lata. Jest to polska kopia Solex 45 z jeszcze wcześniejszej produkcji we Francji.
Przegląd od AI
+2
Silnik WSK Gnom, będący polską kopią francuskiego silnika Solex, był produkowany w latach 1956-1959 lub 1960. Dokładna data rozpoczęcia produkcji nie jest znana, ale prototyp zaprezentowano po raz pierwszy w 1954 roku, a w 1955 roku zamontowano go na rowerze Bałtyk i poddano badaniom.