-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Marka maszyny
Inna
-
Rok produkcji
2022
Silnik elektryczny — trójfazowy 400/690V 7,5kW
KOD SKRAW MET: [3407]
Producent: SM-G (SKRAW MET GROUP)
Symbol: B14 MS 132 M-4
__
Typ mocowania: kołnierzowe
Wałek: 38 mm
Ilość obrotów na minutę (obr/min): 1450
Kierunek obrotów: prawy lub lewy
Bardzo dobrej jakości trójfazowy silnik indukcyjny — parametry znacznie przewyższają najtańsze chińskie produkty na rynku.
Doskonałe rozpraszanie ciepła zapewnia ciągłą pracę pod obciążeniem.
Gwarantuje długoletnią i bezawaryjną pracę!
Zastosowanie:
Silnik ogólnego przeznaczenia — posiada szerokie zastosowanie w układach hydraulicznych oraz mechanicznych.
Zaprojektowany do napędu pomp hydraulicznych, ale także innych mechanicznych elementów układów, w których jest zapotrzebowanie na moc i ruch obrotowy.
Stosowany w rolnictwie, sadownictwie, leśnictwie, budownictwie oraz szeroko pojętym przemyśle.
Uwaga! Brak możliwości podłączenia silnika do gniazda sieciowego 230V. Wszelkie ingerencje (np. dodanie kondensatora) skutkują utratą gwarancji.
Specyfikacja techniczna:
- Częstotliwość: 50 Hz
- Moc wyjściowa: 7,5 kW V
- Napięcie (5%):
400 V
690 V
- Prędkość obrotu: 1450 obr/min
- Znamionowy moment obrotowy: 49,4 Nm
- Prąd znamionowy:
14,22 A
8,24 A
- Średnica wałka napędowego: 38 mm
- Dławnice kablowe: M25x1,5
- Dopuszczalne obciążenie promieniowe: 2342 N
- Dopuszczalne obciążenie osiowe: 1906 N
- Poziom hałasu: 71 dB
- Dopuszczalna temperatura otoczenia: od -20C do +40C
- Typ mocowania: B14
Dodatkowe informacje:
Kierunek obrotu: prawy lub lewy
Klin na wałku: tak
Łapy mocujące: nie
Stopień ochrony: IP55
Materiał obudowy: aluminium
Uzwojenie: miedź
Kolor silnika może być różny w zależności od aktualnej dostawy.
Parametry techniczne mogą się nieznacznie różnić, w zależności od aktualnej dostawy. Nie wpływa to na ogólne działanie i zastosowanie silnika.
Do każdego silnika dołączona jest karta katalogowa z informacjami dotyczącymi eksploatacji, pierwszego montażu oraz zmiany kierunku obrotów.
Na innych naszych aukcjach znajdą państwo również silniki łapowo-kołnierzowe (B35), kołnierzowe (B14), łapowe (B3) o różnych wielkościach oraz właściwościach.