-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
nowe
-
Przeznaczenie
motocykl
-
Producent
Inny
WhatsApp, Viber, Telegram 0** *** ** **
Kupując silnik otrzymujesz 1 sezonową gwarancję!
PRACA SILNIKA MT 11
1. Czyszczenie agresywnymi chemikaliami
- Suchy,
- Głowice do piaskowania
- Zdemontuj, umyj i ponownie wysusz!
2. Identyfikacja wszystkich uszkodzonych węzłów i innych niuansów produkcyjnych.
3. Szlifowanie wału korbowego do tulei 0,25 NGSH + zainstalowane nowe tuleje „Tambov”
+ wymiana tulei VGSh (górny korbowód na nowe tuleje ZSRR (przecierane i montowane pod polskimi palcami)
4. Rowek cylindra pod tłok Almot (Polska) pod 79,00 pierścienie VAZ CHROM "Prima" + jakościowe zawleczki (Polska)
5. Przedni wspornik wału korbowego (GUITAR)
zastąpiony przez nowy ZSRR
6. Przednia pokrywa rozrządu uszczelniona tulejką z duraluminium na złączkę (wąż był wcześniej obrobiony)
7. Montaż łożysk SKF na wałku rozrządu i wale korbowym.
8. Importowane uszczelki olejowe „Eriks” w obszarze koła zamachowego (FKM - guma wtórna) i wałka rozrządu NBR
9. Eliminacja wad odlewniczych w skrzyni korbowej silnika w obszarzeobrotu wału korbowego
10. Napraw głowę:
- Głowice wstępnie eksplodowały
- Zawór Ługańsk
- Prowadnice zaworów Freccia (do VAZ \ ceramika samochodowa)
- Siodło NOWY ZSRR Brązowe
- wybieram najbardziej ruchliwe wahacze, wewnętrzną tuleję wymieniam na cyzelowaną szpilkę na nadgarstek z IZH Planet (Rosja, nie Chiny)
11. Naprawa generatora:
- Demontaż
- czyszczenie
- Kadra edytorska
- Sprawdzenie integralności kotwy i szczotek
- Wymiana łożysk na importowane
- Wymiana normalnych uszczelek olejowych na przednią nieusuwalną gumę FKM
- Pokrywa generatora pomalowana czarną farbą proszkową
12. Wszystkie części silnika połączone są szczeliwem ORIGINAL VICTOR REINZ!
13. Instalacja zapłonu mikroprocesorowego „Sovek”
14. Polerowanie powierzchni stykowych uszczelek olejowych (wałek rozrządu, koło zamachowe i sprzęgło (widelec) skrzyni biegów)
15. Koło zamachowe
- Wymiana sworzni koła zamachowego
- Wymiana sprężyn
- Wymiana trzech stalowych tarcz sprzęgła
- Wymiana tarcz Feredo (tarcia) z ZSRR (konserwacja)
- Wymień śruby na nowe
16. W miarę możliwości wszystkie śruby/sprzęt są zgodne ze standardem ZSRR (jeśli są w dobrym stanie).
Zmieniam paski na WURTH (Niemcy)
17. Carter w obszarze palet:
- Skrzynia korbowa jest docierana do montażu miski olejowej o zwiększonej pojemności
- Wbudowana miska olejowa (większa pojemność + 1 litr oleju) łączy się z obudową uszczelki (uszczelka nie jest potrzebna!)
18. Pompa olejowa:
- talerz jest polerowany,
- tuleje mosiężno-grafitowe pod kołami zębatymi są nawinięte (bo koła zębate się kołyszą),
- Przeniesiony zawór redukcyjny ciśnienia
- Wymieniony filtr zgrubny (siatka)
19. Zainstalowano nowe gaźniki Keihin 30mm.
20. Wymieniono wszystkie elementy w skrzyni biegów, zamontowano importowane uszczelnienia i łożyska!
Od wielu lat zajmuję się renowacją ciężkich motocykli. Najważniejsze dla mnie jest to, aby moi klienci byli zadowoleni z mojej pracy i przynieśli mi nowych klientów! Jeśli jesteś zainteresowany, proszę o kontakt przez 0********* WhatsApp, Viber, Telegram
Czekam na Twoje pytania i sugestie!