-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Przeznaczenie
dostawcze
-
Producent części
Renault OE
Silnik po Kompleksowej Regeneracji Silnik 2.3 dCi
Renault Master M9T Bi-Turbo Euro 6
Numer katalogowy części
M9T 702, M9T 706, M9T 708, M9T A700, M9T D706, M9T D708, M9T F716, M9T702, M9T706, M9T708
Typ samochodu:
Autobusy, Samochody ciężarowe, Samochody dostawcze, Samochody osobowe
Pasuje do pojazdów:
Renault MASTER III Autobus (JV) 2014 >>
2.3 dCi 110 FWD (JV0R, JV0W) (M9T 704 M9T 870) 2298ccm 110KM/81kW 2014/09 –
2.3 dCi 135 FWD (JV0N, JV08) (M9T 702 M9T 716) 2298ccm 136KM/100kW 2014/07 –
2.3 dCi 165 FWD (JV0P, JV0U) (M9T 702 M9T 708) 2298ccm 163KM/120kW 2014/07 –
2.3 dCi 170 FWD (JV0L) (M9T 706) 2298ccm 170KM/125kW 2015/07 –
Renault MASTER III Furgon (FV) 2010 - 2022
2.3 dCi 135 FWD (FV0N, FV08, FV06, FV00) (M9T 702 M9T 704 M9T 716 M9T 726) 2298ccm 136KM/100kW 2014/07 –
Opel MOVANO B Autobus (X62) 2022 >>
2.3 CDTI FWD (JV) (M9T 702 M9T 708) 2298ccm 163KM/120kW 2014/05
2.3 CDTI FWD (JV) (M9T 706) 2298ccm 170KM/125kW 2015/07 –
Opel MOVANO B Furgon (X62)
2.3 CDTI FWD (FV) (M9T 678 M9T 680 M9T 706 M9T 708 M9T 878 M9T 880) 2298ccm 146KM/107kW 2010/05 –
2.3 CDTI FWD (FV) (M9T 702 M9T 708) 2298ccm 163KM/120kW 2014/05 –
2.3 CDTI RWD (FV) (M9T 700 M9T 710) 2298ccm 163KM/120kW 2014/05 –
2.3 CDTI RWD (FV) (M9T 710) 2298ccm 131KM/96kW 2016/11 –
Opel MOVANO B Wywrotka (X62)
2.3 CDTI FWD (HV, UV) (M9T 704) 2298ccm 131KM/96kW 2016/11 –
2.3 CDTI FWD (UV, HV) (M9T 702) 2298ccm 163KM/120kW 2014/05 –
2.3 CDTI FWD (UV, HV) (M9T 706) 2298ccm 170KM/125kW 2016/11 –
Nissan NV400 Furgon (X62, X62B) 2010 >>
dCi 130 RWD (M9T 710) 2299ccm 130KM/96kW 2016/09 –
dCi 165 RWD (M9T 700 M9T 710) 2299ccm 163KM/120kW 2014/06 –
dCi 170 (M9T 706) 2299ccm 170KM/125kW 2016/09 –
Nissan NV400 Platforma / podwozie (X62, X62B)
dCi 110 (M9T 704 M9T 870) 2299ccm 110KM/81kW 2014/06 –
dCi 130 (M9T 704) 2299ccm 130KM/96kW 2016/06 –
dCi 135 (M9T 702 M9T 716) 2299ccm 136KM/100kW 2014/06 –
dCi 170 (M9T 706) 2299ccm 170KM/125kW 2016/06 –
Przebieg Regeneracji:
1. Blok sprawdzany na szczelność ,osiowany
2. Honowanie cylindrów
3. Sprawdzony, oryginalny wał korbowy
4. Nowe panewki główne i korbowodowe
5. Głowica po regeneracji
6. Nowe pierścienie
7. Nowe uszczelki (głowicy, pokrywy zaworów)
8. Nowe śruby
9. Nowa pompa oleju
10. Nowy Rozrząd
Całość obrobiona na profesjonalnych maszynach, honownicy i frezarkach, myta w myjce na gorąco pod ciśnieniem, składana na klucz dynamometryczny i mikrometr na fabrycznych wymiarach i momentach dokręcenia.
- Gwarancja na okres 12 miesięcy ( przy wymianie przez warsztat mechaniczny )
- Pełne wsparcie techniczne przez telefon (podpowiemy, damy wskazówki w każdej sytuacji)
PODANA CENA ZA SILNIK NA EXPORT I OBOWIĄZUJE PRZY ZWROCIE STAREGO USZKODZONEGO SILNIKA (BEZ DZIURY W BLOKU)