-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Cześć wszystkim,
Rezultatem jest Specialized Enduro S-Works. Kupiłem nową ramę w rozmiarze S4 od Specialized i sam złożyłem resztę.
Moim celem było zbudowanie roweru według własnych specyfikacji, takiego, jakiego nie ma nikt inny.
Tak, to mój absolutnie wymarzony rower, ale będę musiał się z nim rozstać zarówno z powodów osobistych, jak i zawodowych.
Niestety, z różnych powodów nie miałem zbyt wiele czasu, żeby na nim jeździć.
Rama jest więc w prawie idealnym stanie.
Nadal widać minimalne ślady zużycia.
Czy naprawdę trzeba dużo mówić o osiągach? Nie sądzę. To po prostu jeden z najlepszych rowerów na rynku. Nie ma znaczenia, czy jedziesz pod górę, czy z góry. Wszystko działa idealnie i jest bardzo dobrze utrzymane.
Przejdźmy teraz do komponentów:
Rama: Specialized Enduro S-Works (2022) w rozmiarze S4 Carbon
Widelec: Fox Float 38 Factory
Amortyzator: Fox Float X2 Factory
Hamulce:
Tarcza hamulcowa: przód MDR-P 220 mm, tył MDR-P 203 mm
Klocki hamulcowe: Trickstuff Power
Dźwignia hamulca: Magura HC-W
Napęd: SRAM GX AXS Eagle
Korba: Truvativ Descendant Eagle Carbon
Pedały: Crankbrothers Stamp 7 (mam je już od jakiegoś czasu)
Koła: Roval Traverse SL 29 Carbon
Opony: Continental Kryptotal, obie bezdętkowe
Kierownica: Title AH 38 mm wzniosu
Mostek: Title ST1 35
Sztyca: Fox Factory Transfer, 200 mm skoku
Siodełko: Title MS1
Mam nadzieję Omówiłem już wszystko, co ważne.
Jeśli nadal masz jakieś pytania, daj mi znać.
Możliwa jest również wysyłka.