-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Pozostałe
-
Stan
używane
-
Typ
pozostałe
-
Rok produkcji
2025
-
Przebieg
1 km
-
Pojemność silnika
0 cm³
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Uwaga: To nie jest kolejny chiński "surron". To profesjonalnie zbudowany, bezkompromisowy potwór elektryczny dla świadomego ridera, który szuka czegoś absolutnie wyjątkowego.
Z ogromnym żalem, ale i z dumą, wystawiam na sprzedaż swój autorski projekt E-Moto, który właśnie ukończyłem. Powód jest jeden – zbieram fundusze na zakup samochodu elektrycznego i niestety muszę poświęcić jedno marzenie na rzecz drugiego. Gdyby nie to, ten sprzęt zostałby ze mną na zawsze.
To maszyna zbudowana od podstaw, w oparciu o najlepsze, sprawdzone w boju komponenty. Celem było stworzenie pojazdu, który łączy w sobie brutalną moc i moment obrotowy napędu elektrycznego z pancerną wytrzymałością prawdziwego motocykla enduro.
Specyfikacja Techniczna – Serca i Mięśnie Projektu:
Napęd: Legendarny silnik QS138 90H V3 z przekładnią. To jednostka, która "zje" każdy prąd, jaki jej podasz i bezlitośnie przełoży go na tylne koło. Obecne przełożenie 17:69 na najmocniejszym łańcuchu DID 428VX zapewnia idealny kompromis między atomowym przyspieszeniem a prędkością maksymalną. Silnik umieszczony na wachaczu wydłuża życie napędu ponieważ nie ma uderzeń, szarpnięć podczas pracy zawieszenia.
Mózg: Potężny sterownik Fardriver ND96680. Obecnie prąd z baterii jest ustawiony na "cywilizowane" 180A (zmniejszony z 240A), co i tak generuje osiągi mrożące krew w żyłach, oraz 680AMPER prądu niędzyfazowego. Dodatkowo ustawiony soft-start sprawia, że moc jest oddawana w sposób kontrolowany i przyjazny dla użytkownika – o ile ten wie, co robi. Pełen potencjał jest wciąż do odblokowania w aplikacji
Serce: Absolutny hit – customowy pakiet baterii oparty na ogniwach LG Chem 24s1p o pojemności 78Ah. To są ogniwa klasy samochodowej (Automotive Grade), zaprojektowane na tysiące cykli i lata bezproblemowej pracy.
Pojemność: 6.8 kWh! To więcej niż niektóre małe samochody elektryczne. Zasięg zależy od stylu jazdy, ale jest ogromny.
Waga pakietu: 24 kg.
Zawieszenie: Tutaj nie ma kompromisów. Przód to potężny, pancerny widelec WP o średnicy lag 40mm i skoku 300mm, zdjęty z rasowej Husqvarny. To jest prawdziwy sprzęt Hard Enduro, a nie delikatne, rowerowe zawieszenie, które wymaga serwisu trzy razy w sezonie.
Koła i Hamulce:
Przód: Koło 21 cali z oponą Heidenau K60 (90/90) – idealna w teren i na asfalt. Hamowanie zapewnia gigantyczna tarcza 320mm.
Tył: Koło 17 cali z oponą Deli Tire SB107 (130/70) – doskonała przyczepność w terenie i cicha praca na asfalcie.
Dla Kogo Jest Ten Sprzęt?
To pojazd dla odpowiedzialnego i doświadczonego motocyklisty lub ridera, który rozumie, czym jest natychmiastowy moment obrotowy i szuka ekstremalnych doznań. To absolutnie nie jest zabawka ani rower elektryczny. Waga oscyluje w granicach 100 kg, co daje stabilność prawdziwego motocykla.
Co Zostało do Zrobienia?
Jedyna rzecz, której nie zdążyłem ukończyć, to estetyczna obudowa na okablowanie, co widać na zdjęciach. Daje to nowemu właścicielowi pole do personalizacji i wykończenia projektu według własnego gustu.
W Zestawie: Oczywiście, dołączam dedykowaną ładowarkę 5A.
Podsumowując:
Sprzedaję unikatową, ręcznie zbudowaną maszynę o niesamowitym potencjale. Zapraszam na oględziny tylko poważnie zainteresowane osoby. Chętnie odpowiem na wszystkie techniczne pytania. Cena jest do rozsądnej negocjacji na miejscu – dogadamy się.