Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

RISEN 916iS NOWY SAMOLOT – ZAMÓWIENIE Z FABRYKI | 160 KM ROTAX 916iS

1 / 11
Obserwuj
  • Oferta od osoby prywatnej
  • Stan nowe
RISEN 916iS NOWY SAMOLOT – ZAMÓWIENIE Z FABRYKI | 160 KM ROTAX 916iS | UL / EXPERIMENTAL Na sprzedaż nowy samolot Risen 916iS Turbo, dostępny na indywidualne zamówienie prosto z fabryki. Najnowocześniejszy ultralekki samolot w swojej klasie – do 625 kg MTOW, z potężnym silnikiem Rotax 916iS (160 KM, Turbo), najwyższą jakością wykonania i osiągami dorównującymi lotnictwu GA. Idealny dla pilotów VFR i IFR, którzy oczekują doskonałych osiągów, komfortu i stylu w jednym. Konstrukcja i osiągi • Lekka, wytrzymała konstrukcja z 100% włókna węglowego (carbon) i żywicy epoksydowej • Podwójne dźwigary w skrzydłach i usterzeniu dla maksymalnej sztywności • Podwójna przegroda ogniowa, wzmocniona kabina z włókna węglowego i Kevlaru • Wentylowany przedział awioniki z łatwym dostępem serwisowym • Zoptymalizowane skrzydło i skrócony ogon V-tail (SV) → doskonały stosunek szybowania 20:1 • Prędkość maksymalna (VNE): 450 km/h • Klapy typu Fowler – znakomite własności STOL (Short Take-Off and Landing) • Stabilny, precyzyjny w sterowaniu płatowiec z długim kadłubem i dużym usterzeniem V • Panoramiczna owiewka 3 m² z 3 mm przyciemnianego plexi lotniczego, sterowana elektrycznie Kabina i komfort • Szeroka kabina – 123 cm przy łokciach, nowy ergonomiczny projekt wnętrza • Fotele regulowane na ziemi w wysokości, z integrowanymi zagłówkami • W pełni personalizowane wnętrze – wybór kolorów i wykończeń skórzanych • Tapicerka i fotele z wysokiej jakości skóry (możliwość konfiguracji kolorystycznej) • Płaski panel, konsola i podłokietniki z włókna węglowego (lakier bezbarwny) • Praktyczne schowki w bocznych i centralnych podłokietnikach • Regulowane pedały steru kierunku (zakres 7 cm – dopasowanie do wzrostu pilota) • Pasy bezpieczeństwa 4-punktowe (do wyboru kolor) • Gniazdo USB 5V, ogrzewanie kabiny z cyfrowym wyświetlaczem i czujnikiem temperatury • Ergonomiczne drążki sterowe z przyciskiem PPT (Push-to-Talk) – wykończenie soft-touch lub carbon-look Napęd i podwozie • Silnik Rotax 916iS Turbo (160 KM) – wtrysk elektroniczny, chłodzenie Cross Flow, intercooler, TBO 2000 h • Zainstalowany i gotowy do lotu, pełna gwarancja Rotax • Sprzęgło odśrodkowe zabezpieczające silnik • Ulepszony układ dolotowy z filtrowanym wlotem NACA • Nierdzewny układ wydechowy z osłoną termiczną • Aerodynamiczna owiewka silnika z mocowaniami camlock • Dwupłatowe śmigło IDROVARIO elektro-hydrauliczne (HRS blades) z manualną regulacją kąta natarcia • Zbiorniki paliwa: 2 × 60 L = 120 L łącznie • Elektryczne, w pełni chowane podwozie z kompozytu węglowego + system awaryjny • Koła i hamulce BERINGER – hamulce hydrauliczne, hamulec postojowy, kółko przednie samonastawne Awionika i systemy pokładowe • Panel z włókna węglowego o płaskim profilu • Dynon SkyView SV-D1100 HDX (10”) – wyświetlacz PFD z wbudowaną baterią awaryjną • System SVS (Synthetic Vision) – wizualizacja terenu w 3D • System ADAHRS z rurką Pitota i czujnikiem kąta natarcia (AoA) • Pełny cyfrowy EMS (Engine Monitoring System) – monitorowanie parametrów silnika • Transfer danych przez Wi-Fi do aplikacji planowania lotów • Podwójne czujniki i GPS – redundancja krytycznych systemów • Elektryczne trymery (kierunek i wysokość) z pokrętłem na drążku sterowym • Elektryczne klapy z przełącznikiem pre-selekcyjnym • Oświetlenie LED – 2 światła pozycyjne + 3 stroboskopy (czyste szkło) • Gniazda LEMO dla zestawów słuchawkowych Bose (zamiast standardowych audio jacków) • Okablowanie klasy lotniczej (Northair Aviation), akumulator LiFePO 12V/16Ah z gniazdem zewnętrznego ładowania Dokumentacja i wsparcie • Instrukcja obsługi i konserwacji w języku angielskim i narodowym • Dzienniki płatowca i silnika (logbooki) • Dokumenty rejestracyjne (zależne od kraju) • 2 lata gwarancji na płatowiec i awionikę (lub zgodnie z warunkami dostawcy) • W cenie: 5 godzin szkolenia w locie przy odbiorze samolotu • Pełne wsparcie techniczne i serwisowe Zgodność • Zgodny z normami UE UL (600 kg MTOW) • Wersja Experimental do 625 kg MTOW Cena i dostępność Cena: na zapytanie (zależna od konfiguracji i kursu EUR) Czas dostawy: ok. 6 miesięcy od podpisania umowy. Możliwość pełnej konfiguracji (kolor, wnętrze, awionika, wyposażenie dodatkowe). Kontakt Sebastian Tel: 5 1 2 1 7 2 1 7 9 Więcej informacji na flyrisen.pl e-mail: office_a_flyrisen.pl

Skontaktuj się

Sebastian

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 7
Zgłoś nadużycie
1 230 000 zł

Sebastian

OSOBA PRYWATNA

Na Sprzedajemy.pl od Lis 2025
Jaworzno śląskie Zobacz na mapie »
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia