-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
nowe
RISEN 912iS NOWY SAMOLOT – ZAMÓWIENIE Z FABRYKI | 100 KM ROTAX 912iS
Na sprzedaż nowy samolot Risen 912iS, dostępny na indywidualne zamówienie prosto z fabryki.
Model spełniający wymagania kategorii UL (600 kg MTOW) – wyjątkowo szybki, ekonomiczny i wykonany z najwyższej jakości materiałów.
Doskonały wybór dla pilotów VFR ceniących komfort, osiągi i nowoczesną technologię.
Konstrukcja i bezpieczeństwo
• Lekka i wytrzymała konstrukcja z 100% włókna węglowego (carbon) i żywicy epoksydowej
• Podwójne dźwigary w skrzydłach i usterzeniu dla zwiększonej wytrzymałości
• Podwójna przegroda ogniowa i wzmocniona kabina z włókna węglowego i Kevlaru
• Wentylowany przedział awioniki z łatwym dostępem serwisowym
• Współczynnik szybowania 23:1 – doskonała ekonomia lotu
• Klapy typu Fowler dla krótkiego startu i lądowania (STOL)
• Wydłużony kadłub z usterzeniem w kształcie litery V dla stabilnego i precyzyjnego sterowania
• Panoramiczna owiewka 3 m² z przyciemnianego plexi lotniczego, sterowana elektrycznie
Komfort kabiny
• Szeroka kabina – 123 cm przy łokciach, idealna dla dwóch osób
• Cicha praca: przegroda Teknofibra tłumiąca hałas i ogniochronna
• Wnętrze personalizowane – wiele opcji kolorystycznych i wykończeń ze skóry ekologicznej
• Fotele z wegańskiej skóry, czteropunktowe pasy bezpieczeństwa
• Panel i konsola z włókna węglowego (lakier bezbarwny)
• System ogrzewania kabiny z cyfrowym wyświetlaczem i czujnikiem temperatury
Układ napędowy
• Silnik Rotax 912iS Sport 2 (100 KM) – wtrysk elektroniczny, cicha praca, TBO 2000 h
• W pełni zamontowany i gotowy do lotu, gwarancja producenta Rotax
• Sprzęgło odśrodkowe chroniące przed szarpnięciem śmigła
• System dolotowy z filtrowanym wlotem NACA, nierdzewny układ wydechowy
• Dwupłatowe śmigło IDROVARIO elektro-hydrauliczne z RS blades i kontrolerem Flybox PRP-1
• Zbiorniki paliwa 2 × 50 L (100 L łącznie)
• Elektryczne podwozie chowane z kompozytu węglowego + system awaryjny
• Koła i hamulce BERINGER – hamulce hydrauliczne, hamulec postojowy
Awionika i systemy
• Panel z włókna węglowego
• Dynon SkyView SV-D1100 HDX (10”) – z wbudowanym akumulatorem awaryjnym
• Syntetyczna wizja terenu (SVS), system ADAHRS, czujnik AoA, pitot
• Pełny cyfrowy EMS (monitoring silnika)
• Wi-Fi – transfer danych do aplikacji planowania lotów
• Redundantne czujniki i GPS
• Elektryczne trymerowanie (oś pionowa i kierunku), elektroniczne sterowanie klap
• Przewody elektryczne klasy lotniczej (Northair Aviation), akumulator LiFePO 12V/16Ah
Dokumentacja i wsparcie
• Pełna dokumentacja: instrukcja obsługi, logbook, certyfikaty
• Rejestracja krajowa (bez testu transpondera – zależnie od kraju)
• Gwarancja: 2 lata na płatowiec i awionikę lub zgodnie z warunkami dostawcy
• W cenie: 5 godzin szkolenia w locie przy odbiorze samolotu
• Wsparcie posprzedażowe i serwisowe
Zgodność
• Zgodny z normami UE dla kategorii UL (600 kg)
• Wersja Experimental do 625 kg MTOW
Cena i dostępność
Cena: na zapytanie (zależna od konfiguracji i kursu EUR)
Czas realizacji zamówienia: ok. 6 miesięcy od podpisania umowy.
Możliwość pełnej konfiguracji pod klienta (kolory, awionika, wyposażenie dodatkowe).
Kontakt
Sebastian
5 1 2 1 7 2 1 7 9
Więcej informacji na
flyrisen.pl
e-mail: office_a_flyrisen.pl