Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

RISEN 912iS NOWY SAMOLOT – ZAMÓWIENIE Z FABRYKI | 100 KM ROTAX 912iS

1 / 11
Obserwuj
  • Oferta od osoby prywatnej
  • Stan nowe
RISEN 912iS NOWY SAMOLOT – ZAMÓWIENIE Z FABRYKI | 100 KM ROTAX 912iS Na sprzedaż nowy samolot Risen 912iS, dostępny na indywidualne zamówienie prosto z fabryki. Model spełniający wymagania kategorii UL (600 kg MTOW) – wyjątkowo szybki, ekonomiczny i wykonany z najwyższej jakości materiałów. Doskonały wybór dla pilotów VFR ceniących komfort, osiągi i nowoczesną technologię. Konstrukcja i bezpieczeństwo • Lekka i wytrzymała konstrukcja z 100% włókna węglowego (carbon) i żywicy epoksydowej • Podwójne dźwigary w skrzydłach i usterzeniu dla zwiększonej wytrzymałości • Podwójna przegroda ogniowa i wzmocniona kabina z włókna węglowego i Kevlaru • Wentylowany przedział awioniki z łatwym dostępem serwisowym • Współczynnik szybowania 23:1 – doskonała ekonomia lotu • Klapy typu Fowler dla krótkiego startu i lądowania (STOL) • Wydłużony kadłub z usterzeniem w kształcie litery V dla stabilnego i precyzyjnego sterowania • Panoramiczna owiewka 3 m² z przyciemnianego plexi lotniczego, sterowana elektrycznie Komfort kabiny • Szeroka kabina – 123 cm przy łokciach, idealna dla dwóch osób • Cicha praca: przegroda Teknofibra tłumiąca hałas i ogniochronna • Wnętrze personalizowane – wiele opcji kolorystycznych i wykończeń ze skóry ekologicznej • Fotele z wegańskiej skóry, czteropunktowe pasy bezpieczeństwa • Panel i konsola z włókna węglowego (lakier bezbarwny) • System ogrzewania kabiny z cyfrowym wyświetlaczem i czujnikiem temperatury Układ napędowy • Silnik Rotax 912iS Sport 2 (100 KM) – wtrysk elektroniczny, cicha praca, TBO 2000 h • W pełni zamontowany i gotowy do lotu, gwarancja producenta Rotax • Sprzęgło odśrodkowe chroniące przed szarpnięciem śmigła • System dolotowy z filtrowanym wlotem NACA, nierdzewny układ wydechowy • Dwupłatowe śmigło IDROVARIO elektro-hydrauliczne z RS blades i kontrolerem Flybox PRP-1 • Zbiorniki paliwa 2 × 50 L (100 L łącznie) • Elektryczne podwozie chowane z kompozytu węglowego + system awaryjny • Koła i hamulce BERINGER – hamulce hydrauliczne, hamulec postojowy Awionika i systemy • Panel z włókna węglowego • Dynon SkyView SV-D1100 HDX (10”) – z wbudowanym akumulatorem awaryjnym • Syntetyczna wizja terenu (SVS), system ADAHRS, czujnik AoA, pitot • Pełny cyfrowy EMS (monitoring silnika) • Wi-Fi – transfer danych do aplikacji planowania lotów • Redundantne czujniki i GPS • Elektryczne trymerowanie (oś pionowa i kierunku), elektroniczne sterowanie klap • Przewody elektryczne klasy lotniczej (Northair Aviation), akumulator LiFePO 12V/16Ah Dokumentacja i wsparcie • Pełna dokumentacja: instrukcja obsługi, logbook, certyfikaty • Rejestracja krajowa (bez testu transpondera – zależnie od kraju) • Gwarancja: 2 lata na płatowiec i awionikę lub zgodnie z warunkami dostawcy • W cenie: 5 godzin szkolenia w locie przy odbiorze samolotu • Wsparcie posprzedażowe i serwisowe Zgodność • Zgodny z normami UE dla kategorii UL (600 kg) • Wersja Experimental do 625 kg MTOW Cena i dostępność Cena: na zapytanie (zależna od konfiguracji i kursu EUR) Czas realizacji zamówienia: ok. 6 miesięcy od podpisania umowy. Możliwość pełnej konfiguracji pod klienta (kolory, awionika, wyposażenie dodatkowe). Kontakt Sebastian 5 1 2 1 7 2 1 7 9 Więcej informacji na flyrisen.pl e-mail: office_a_flyrisen.pl

Skontaktuj się

Sebastian

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 9
Zgłoś nadużycie
1 060 000 zł

Sebastian

OSOBA PRYWATNA

Na Sprzedajemy.pl od Lis 2025
Jaworzno śląskie Zobacz na mapie »
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia