-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Rok produkcji
2022
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Marka
Pronar
-
Motogodziny
0 h
Transport
Chcesz kupić z dostawą? W Clicktrans zlecisz transport w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Przyczepa dostępna od ręki transport na terenie całego kraju 24H
Przyczepa PRONAR T663/2 z trójstronnym wywrotem to przyczepa która może znaleźć podobne zastosowanie jak przyczepy dwuosiowe. Jednak, ze względu na podstawową zawieszenie typu tandem, które rozkłada obciążenie nie tylko na koła przyczepy ale i na zaczep ciągnika, świetnie sprawdza się w pracy w trudnym terenie, gdzie mamy do czynienie z miękkim, nieutwardzonym podłożem, m.in. przy tworzeniu terenów zielonych i pracach związanych z rozwojem gospodarczym gmin.
Przyczepa PRONAR T663/2 występuję w wersji SILO „T663/2 SILO”, w której zwiększone nadstawy o 500 mm wraz z hydrauliczną tylną klapą zwiększają jej wydajność. Wysoka jakość wykonania i wielofunkcyjność zadowolą każde oczekiwania.
Wyposażenie standardowe
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu ) ze wzmocnioną płytą podłogową
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany z profili PF500mm i nadstawy z profili PF500mm, z obrzeżem 70mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, ze stabilnymi słupkami tylnymi, z linkami spinającymi, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1030mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe
Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki kół tylnych
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 11000 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita: 9700* [kg]
Ładowność: 7000** [kg]
Masa własna: 2700*** [kg]
Pojemność ładunkowa: 9,8 [m 3]
Powierzchnia ładunkowa: 9,8 [m 2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 4440 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: trapez: 2190/2240 [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 6121/2390/2094 [mm]
Wysokość ścian skrzyni: 500+500 [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany: 4/2 [mm]
Wysokość platformy od podłoża: 1060 [mm]
Rozstaw kół: 1650 [mm]
Zawieszenie: resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 1465 [kg]
Rozmiar ogumienia: 11,5/80-15,3
Prędkość konstrukcyjna: 30 [km/h]
System wywrotu: trójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1700/13L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 57,2/42 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) : 50/46 [˚]