-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Rok produkcji
2022
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Marka
Pronar
-
Motogodziny
0 h
Transport
Chcesz kupić z dostawą? W Clicktrans zlecisz transport w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Dane techniczne wersji standard*
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 17 000 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita 16 800 [kg]
Ładowność 12 000 [kg]
Masa własna 4 500 [kg]
Pojemność ładunkowa 15,4* [m3]
Powierzchnia ładunkowa 13 [m2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 5 300 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna 2420** [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) 7420/2550/2600 [mm]
Wysokość ścian skrzyni 600+600(opcja) [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany 4/2,5 [mm]
Wysokość platformy od podłoża 1 360 [mm]
Rozstaw kół 1 960 [mm]
Zawieszenie resory paraboliczne
Rozmiar ogumienia 385/65 R22,5
Prędkość konstrukcyjna 40 [km/h]
System wywrotu trójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1980/18L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 89/65,7 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) 50/46 [˚]
* Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości 600+600mm
**Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
Wyposażenie standardowe
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany z linką spinającą (dostosowane do montażu listwy napinającej), z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Ø400x120mm
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa (z wyjściem na tył)
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V (LED) z tylnym gniazdem elektrycznym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki plastikowe – za kołem tylnym
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość i odpornośc na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR