-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Rok produkcji
2022
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Marka
Pronar
-
Motogodziny
0 h
Transport
Chcesz kupić z dostawą? W Clicktrans zlecisz transport w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Przyczepa dostępna od ręki transport 24H
Przyczepa PRONAR PT608 jest przyczepą o skrzyni prostokątnej przystosowanej do przewozu europalet. Wywrotki znajdują zastosowane w transporcie skrzyń z plantacji do przechowalni lub na plac przeładunkowy oraz transporcie bel o szerokości 1,2m. Odpowiedni kształt skrzyni sprawia, że oprócz transportu typowych materiałów sypkich można przewozić także wiele innych produktów. Firma Pronar podczas procesu produkcji PT608 korzysta z zaawansowanych technologii profilowania blach i spawania laserowego gwarantując tym precyzję i dokładność wykonania. PT608 jest przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej 11 600kg cechującą się mechanizmem trójstronnego wywrotu. W skrzyni ładunkowej można zmieścić 10 europalet. Prędkość konstrukcyjna przyczepy to 40km/h. Standardem jest bogate wyposażenie pojazdu m.in. w wyjścia instalacji pneumatycznej, hydraulicznej i elektrycznej. Kupujący ma do dyspozycji wiele opcji wyposażenia dodatkowego.
Dane techniczne
Dopuszczalna masa całkowita: 11600 [kg]
Ładowność: 8460 [kg]
Masa własna: 3140 [kg]
Pojemność ładunkowa: 11 [m 3]
Powierzchnia ładunkowa: 11 [m 2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 4545 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna* 2420 [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 6720/2550/2300 [mm]
Wysokość ścian skrzyni: 500+500(opcja) [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany: 4/2 [mm]
Wysokość platformy od podłoża: 1220 [mm]
Rozstaw kół: 1900 [mm]
Zawieszenie: resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla – [kg]
Rozmiar ogumienia: 14.0/65-16
Prędkość konstrukcyjna: 40 [km/h]
System wywrotu: trójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1700mm/13L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 62,4/45,8 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) : 50/46 [˚]
* Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości 500+500mm
*Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
Wyposażenie standardowe
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 60mm, wykonanych z wykorzystaniem
zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, ze stabilnymi słupkami tylnymi, z
odkuwanymi zawiasami i zamkami
Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa, jednoprzewodowa lub hydrauliczna
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Tylny zaczep manualny, amortyzowany
Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki kół tylnych
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV