-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Rok produkcji
2022
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Marka
Pronar
Transport
Chcesz kupić z dostawą? W Clicktrans zlecisz transport w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Przyczepa Pronar T672/1 przeznaczona jest do transportu płodów rolnych, produktów rolnych, materiałów budowlanych, nawozów mineralnych oraz innych ładunków. Przyczepa ma ładowność 10 ton, wyposażona jest w trójstronny system wywrotu, błotniki kół tylnych, tylny zaczep manualny i szyber zsypowy do ziarna w tylnej ścianie przyczepy. W zależności od potrzeb przyczepę można wyposażyć w instalację hamulcową pneumatyczną lub hydrauliczną. W wersji opcjonalnej można wybrać wiele doposażeń takich jak: plandeka ze stelażem, balkon, koło zapasowe, dodatkowe nadstawy, różne rozmiary ogumienia.
Dane techniczne wersji standard*
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 13500 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita 13160 [kg]
Ładowność 10000 [kg]
Masa własna 3160 [kg]
Pojemność ładunkowa 11,8 [m3]
Powierzchnia ładunkowa 9,8 [m2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4440 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz trapez: 2190/2240 [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) 6455/2390/2500 [mm]
Wysokość ścian skrzyni 600+600(opcja) [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany 5/2,5 [mm]
Wysokość platformy od podłoża 1320 [mm]
Rozstaw kół 1700 [mm]
Zawieszenie resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla – [kg]
Rozmiar ogumienia 15,0/70-18
Prędkość konstrukcyjna 30 [km/h]
System wywrotu trójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1700/13L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 72,8/53,5 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) 50/46 [˚]
* Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości 600+600mm
Wyposażenie standardowe
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia prostokątna, spawana z zamkniętych profili stalowych
Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem Æ40mm
Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Æ300x90mm Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Tylny zaczep manualny, amortyzowany
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki plastikowe – za kołem tylnym
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Raty bez zbędnych formalności
Finansowanie fabryczne
Zapewniam transport na terenie całego kraju
Wystawiam faktury VAT
Płatność przy odbiorze
Gotówka lub przelew.
Cena netto
Zadzwoń a pomogę w wyborze i odpowiem na wszystkie pytania
Tel:726x103x800
Tel: 885x835x835