-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Rok produkcji
2022
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Marka
Pronar
Transport
Chcesz kupić z dostawą? W Clicktrans zlecisz transport w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Przyczepa T663/1/S tandem ! Dostępna od ręki ,super cena ! Promocja + dodatkowy rabat tylko do 15.07.2022 `oraz zadatkowaniu maszyny o wartości 5000 tysięcy złotych .
Dane techniczne wersji standard
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 14000 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita 13290* [kg]
Ładowność 10000 [kg]
Masa własna 3290 [kg]
Pojemność ładunkowa 11,8 [m3]
Powierzchnia ładunkowa 9,8 [m2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4440 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz trapez: 2190/2240 [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) 6116/2390/2484 [mm]
Wysokość ścian skrzyni 600+600 [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany 5/2,5 [mm]
Wysokość platformy od podłoża 1250 [mm]
Rozstaw kół 1700 [mm]
Zawieszenie resory piórowe
Obciążenie oka dyszla 1860 [kg]
Rozmiar ogumienia 15,0/70-18
Prędkość konstrukcyjna 30 [km/h]
System wywrotu trójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1700/13L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 67,6/49,7 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) 50/46 [˚]
Wyposażenie standardowe
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
Nadstawy (bez linki spinającej): z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych
Zawieszenie tandem na 4 resorach piórowych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1160mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe Æ300×90
Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
Zaczep dyszla obrotowy z okiem Æ50mm, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (bez wyjść na tył)
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki plastikowe – za kołem tylnym
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR