-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Rok produkcji
2023
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Marka
Pronar
Transport
Chcesz kupić z dostawą? W Clicktrans zlecisz transport w dowolne miejsce.
Wyceń transport
OFERUJEMY W PROMOCYJNEJ CENIE:
PRZYCZEPA DWUOSIOWA PT606 O SZEROKOŚCI PALETOWEJ
OPCJE WLICZONE W CENĘ: BURTY 500+500,BALKON, PLANDEKA ROLOWANA ZE STELAŻEM,RYNNA
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 9500 kg
Dopuszczalna masa całkowita 8900 kg
Ładowność 6000 kg
Masa własna 2900 kg
Pojemność ładunkowa 10,1 m3
Powierzchnia ładunkowa 10,1 m2
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4190 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna** 2420 mm
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) 6390/2550/2200 mm
Wysokość ścian skrzyni 500+500(opcja) mm
Grubość blachy podłogi/ściany 4/2 mm
Wysokość platformy od podłoża 1160 mm
Rozstaw kół 1900 mm
Zawieszenie resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla - [kg]
Rozmiar ogumienia 14.0/65-16
Prędkość konstrukcyjna 40 km/h
System wywrotu trójstronny
Uchwyty ładunkowe (w podłodze) 8 szt
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie 1540mm/8L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 46,8/34,4 KM/kW
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) 50/46 [˚]
* Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości 500+500mm
**Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
Wyposażenie standardowe
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową z ośmioma
uchwytami do mocowania ładunku w zagłębionych kieszeniach podłogi
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany : z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami; bez uchwytów do linek spinających
Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Ø300x90mm
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
Hamulec postojowy: ręczny na korbę
Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Tylne zaczep manualny sztywny oraz tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Błotniki kół tylnych
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) - homologowane
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010
PRONAR
65 214 netto +23%