-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Pontiac
-
Model
Trans Sport
-
Stan
używane
-
Rok pierwszej rejestracji
1994
-
Rok produkcji
1993
-
Przebieg
246027 km
-
Rodzaj nadwozia
Van / Minibus
-
Pojemność silnika
3791 cm³
-
Moc
178 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Liczba drzwi
4/5
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
automatyczna
-
Pochodzenie
sprowadzony
-
Faktura
nie
-
Kolor
srebrny
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Jeśli ogłoszenie widnieje = aktualne.
Nie jestem handlarzem, tylko właścicielem auta, sprzedaję prywatnie.
Cena do negocjacji - nie zamieniam się na inne auta, lecz rozważę uczciwie propozycje cenowe!
Więcej zdjęć na otomoto...
+Produkcja: 20. luty 1993 w Tarrytown (NY), rocznik modelowy ‘93 ("poliftowy" europejski)
+Silnik: benzynowy “L27” OHV 3,8 V6 (nie ma i nigdy nie miał instalacji gazowej) z rozrządem na łańcuchu, przystosowany do E10, zielona nalepka “Umweltplakette” (wjazd do wszystkich ekostref w DE, spaliny badane w tutejszej Dekrze), fabryczny katalizator;
+Skrzynia: automat “Hydra-matic 4T60E” 4-biegowy (z nadbiegiem) i fabryczną chłodnicą, pracuje bez zastrzeżeń miękko zmieniając biegi
+Przebieg: 246 tys. km. z groszem (auto regularnie używane, więc może sie nieznacznie różnić)
+Nadwozie: minivan 4-drzwi (boczne tylne odsuwane), 7 indywidualnych foteli (te 2. i 3. rzędu indywidualnie konfigurowalne lub całkowicie demontowalne), na zdjęciach 3. rząd wyjęty, ale jest; wysoki prześwit i stosunkowo duży skok zawieszenia
+Zużycie: 8-13 L; bak 76 L (na trasie do 140 kmh ok. 9,5 L)
+Specyfikacja: wersja europejska tj. homologowane oświetlenie, prędkościomierz główny i drogomierz w ”km”, zagłówki też dla tylnych siedzeń itp., więc bez stresu na przeglądach. Samochód w 99% zgodny ze stanem seryjnym, do tego oryginalne akcesoria (np. regulowane relingi) i instrukcje oraz 2 kpl. kluczy
+Przegląd: do 27.05.2026
+Ubezpieczenie: do 14.06.2026 (nieco ponad 300 PLN/rok)
+Wyposażenie m.in. lakier metalik, elektryczne lusterka, elektryczne szyby, tylne 4 szyby uchylne, przesuwne relingi (na zdjęciach zdjęte, ale są), centralny zamek, skórzana tapicerka (rzadka opcja), skórzana sportowa kierownica, serwo kierownicy, fabryczne radio, klimatyzacja (R134a), 16 uchwytów na kubki, ABS, elektrycznie regulowany fotel kierowcy, podłokietniki, oryginalne dywaniki dla wszystkich rzędów, pokładowy kompresor z fabrycznym wężem i manometrem (można pompować koła, piłki itp.), samopoziomowane tylne zawieszenie, podgrzewana szyba tylna, opony wielosezonowe, chłodnica skrzyni, alufelgi (mam też oryginalne fabryczne stalówki z odpowiednimi nakrętkami), spryskiwacze reflektorów (zbiorniczek płynu podgrzewany od chłodnicy), oryginalna wiązka do instalacji haka (nigdy nie montowana)
Niestety jestem zmuszony sprzedać mego “Star Trek-a”, czyli słynnego Pontiaca Trans Sport 1. generacji. Osobiście go kupiłem od pierwszego właściciela i sprowadziłem do PL z Bawarii przeszło 9 lat temu. Kupiony jako nowy w salonie Opel/GM Mascher & Noder w Grafing k/Monachium (kosztował ponad 56 tys. DM). Od sprowadzenia przez te wszystkie lata dużo w niego zainwestowane (na większość są rachunki), części w PL ciągle do niego dostępne, choć ja większość osobiście zamawiałem w USA. Praktyczny youngtimer na co dzień (awaryjnie nawet 2 dorosłe osoby mogą w nim wygodnie spać na płasko), unikat na drogach, osiągami potrafi zawstydzić niejedno nowoczesne auto, choć nie w tym sens.
Z rzeczy jakie zostały wykonane w nim w ostatnich czasach:
nowa pompa wody (AC Delco)+wężyk chłodniczy+chłodnica silnika+plyn chłodniczy (Prestone), filtr paliwa (Purolator), uszczelniony kolektor dolotowy i ssący (Fel-pro+SKP), 4 nowe piasty wzmocnione (Mevotech HD), nowe prowadnice przednich zacisków (Raybestos), sworzeń wahacza (RTS), wszystkie 4 tuleje stabilizatora (Chassis Pro), przednie amortyzatory wzmocnione (Monroe), korek chłodnicy (Motorad), wszystkie linki hamulca postojowego wraz z regulatorem (Dorman+AC Delco+Raybestos), nowy tłumik z nierdzewki ozdobną końcówką (Flowmaster FlowFX z nierdzewki), rolka napinacza paska (Gates), zregenerowany alternator, płyn w serwo kierownicy (STP), konserwacja filtra powietrza (K&N), górna łapa silnika (Harbour Freight), przełącznik wycieraczek i podświetlenia (GM OEM), niedawno wymieniony olej silnikowy zgodny ze spec. GM (Amsoil HM 10W30) wraz z korkiem spustowym (febi) i filtrem (WIX), impregnacja skóry, wosk syntetyczny na karoserii i powłoka hydrofobowa na szybach. Dorzucam gratis jeszcze bagażnik zgromadzonych części (nowych i z demobilu)!
Przez ponad 30 lat używany na co dzień (także wypady za granicę), więc żaden egzemplarz "kolekcjonerski" czy "jedyny taki", ma naturalnie ślady używania czy pewne mankamenty (typowe dla tych modeli), nie idealny, ale uczciwy do ewentualnego dopieszczenia lub dla kogoś kto szuka nietuzinkowego, solidnego i praktycznego amerykańca do codziennej jazdy. Oferta skierowana m.in. dla tych co szukają takiego modelu z najlepszym w nich silnikiem i kompletnym stanie, zarejestrowanego, jeżdżącego i z ważnymi opłatami, bez konieczności modyfikacji oświetlenia. Unikat na zlotach nie tylko aut amerykańskich! Możliwość rejestracji na zabytek (auto unikatowe marki już nie istniejącej). Właściciel niepalący, wnętrze czyste, bez przykrych zapachów, auto nie picowane do zdjęć, takim jeżdżę na co dzień. Więcej szczegółów przez telefon...
Poważnie zainteresowane osoby proszę dzwonić śmiało, (w pn-pt najlepiej po 16ej, weekend normalnie), jakby był problem z dodzwonieniem się, to wysłać SMS z prośbą o kontakt, oddzwonię najszybciej jak będę w stanie.
Wyposażenie dodatkowe
-
klimatyzacja
-
elektrycznie ustawiane fotele
-
skórzana tapicerka
-
welurowa tapicerka
-
regulowane zawieszenie
-
relingi dachowe
-
światła do jazdy dziennej
-
centralny zamek
-
elektryczne szyby
-
elektryczne lusterka
-
lakier metallic
-
radio
-
wspomaganie kierownicy
-
ABS
-
tempomat
-
aluminiowe felgi
Dodatkowe informacje
-
Zarejestrowany w Polsce
-
garażowany