-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
-
Okładka
miękka
SPIS TREŚCI
1.
ŹRÓDŁA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
1.1.
Prądnice
1.1.1. Prądnica prądu stałego. Charakterystyki i budowa
1.1.2. Alternatory. Zasada działania, charakterystyki i budowa .
1.1.3. Prądnice stosowane w samochodach Polski FIAT i Polonez. Budowa, charakterystyki, obsługa Akumulatory
1.2.
1.2.1. Budowa akumulatorów
1.2.2. Obsługa i konserwacja akumulatorów
1.2.3. Zasady bezpieczeństwa podczas obsługi akumulatorów
1.3. Regulatory prądnic
1.3.1. Regulator prądnicy prądu stałego samochodu Polski FIAT 126P 1.3.2. Regulator napięcia alternatora w samochodzie Polski FIAT 125P 1.3.3. Regulator napięcia alternatora w samochodach Polski FIAT 127P, Za- stawa 1100P, Polski FIAT 128P
1.3.4. Regulator napięcia alternatora w samochodzie Polski FIAT 132P 1.3.5. Regulator napięcia alternatora w samochodzie Polonez
1.4. Obwód zasilania
1.4.1. Obwód zasilania w samochodzie Polski FIAT 126P
1.4.2. Obwód zasilania w samochodzie Polski FIAT 125P
1.4.3. Obwód zasilania w samochodach Polski FIAT 127P, Zastawa 1100P, Polski FIAT 128P
1.4.4. Obwód zasilania w samochodzie Polski FIAT 132P
1.4.5. Obwód zasilania w samochodzie Polonez
UKŁAD ZAPŁONOWY
Zapłon mieszanki
Zasada działania układu zapłonowego bateryjnego
2.3. Budowa głównych elementów układu zapłonowego
2.3.1. Cewka zapłonowa
2.3.2. Rozdzielacz zapłonu
2.4. Układy zapłonowe samochodów Polski FIAT i Polonez. Charakte-
rystyki, obsługa
2.4.1. Cewki zapłonowe
2.4.2. Rozdzielacze zapłonu
2.4.3. Świece i przewody zapłonowe
2.5. Elektroniczny układ zapłonowy samochodu FIAT 132
2.5.1. Zasada działania
2.5.2. Charakterystyka układu
2.5.3. Obsługa układu
Karton 187