Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Podstawy marketingu Teodor Kramer FA

1 / 2
Obserwuj
  • Oferta od osoby prywatnej
  • Stan używane
  • Tematyka biznes, nauki ekonomiczne
Autor: Teodor Kramer Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne rok wydania: Warszawa 1996 Oprawa: miękka Ilość stron: 219 Stan: używana Ocena stanu: publikacja jest używana w dobrym stanie, jak na swoje lata. Okładka podniszczona. Rogi nieznacznie przetarte, boki przybrudzone i przykurzone. W środku czysta, kartki lekko pożółkłe. W środku sygnatury biblioteczne. Podstawy marketingu to klasyczny podręcznik, napisany jasno i przejrzyście, pozwalający szybko opanować podstawy wiedzy o marketingu. Autor omawia w nim istotę marketingu, jego otoczenie, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, (produkt, dystrybucję i promocję) oraz strategie marketingowe przedsiębiorstwa. Przedstawia także sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej (przez organizacje nie nastawione na zysk) oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów wyższych uczelni różnego typu, ale będzie również bardzo pomocna dla słuchaczy kursów i szkół szkolących menedżerów i pracowników służb marketingowych oraz dla nauczycieli i uczniów liceów ekonomicznych. Możliwa wysyłka na koszt kupującego, wplata na konto CZAS REALIZACJI 5-7 DNI.

Skontaktuj się

jola

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 841
Zgłoś nadużycie
20 zł

jola

OSOBA PRYWATNA

Na Sprzedajemy.pl od Kwi 2014
Goleniów zachodniopomorskie Zobacz na mapie »
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia