-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
-
Tematyka
biznes, nauki ekonomiczne
Autor: Teodor Kramer
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
rok wydania: Warszawa 1996
Oprawa: miękka
Ilość stron: 219
Stan: używana
Ocena stanu: publikacja jest używana w dobrym stanie, jak na swoje lata. Okładka podniszczona. Rogi nieznacznie przetarte, boki przybrudzone i przykurzone. W środku czysta, kartki lekko pożółkłe. W środku sygnatury biblioteczne.
Podstawy marketingu to klasyczny podręcznik, napisany jasno i przejrzyście, pozwalający szybko opanować podstawy wiedzy o marketingu. Autor omawia w nim istotę marketingu, jego otoczenie, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, (produkt, dystrybucję i promocję) oraz strategie marketingowe przedsiębiorstwa. Przedstawia także sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej (przez organizacje nie nastawione na zysk) oraz prezentuje orientację społeczną marketingu.
Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów wyższych uczelni różnego typu, ale będzie również bardzo pomocna dla słuchaczy kursów i szkół szkolących menedżerów i pracowników służb marketingowych oraz dla nauczycieli i uczniów liceów ekonomicznych.
Możliwa wysyłka na koszt kupującego, wplata na konto
CZAS REALIZACJI 5-7 DNI.