-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
-
Tematyka
pedagogika, resocjalizacja
Opis książki
Niniejsza książka ukazuje rozwiązania praktyczne, analizy teoretyczne oraz zasadnicze kierunki pedagogiczne związane z ocenianiem szkolnym. Autor zwraca uwagę, że ocenianie stanowi jedną z najważniejszych kategorii życia szkolnego. Jest źródłem sukcesów, porażek, szans i zagrożeń edukacyjnych zarówno uczniów, jak i nauczycieli. Ocenianie nie powinno być traktowane wyłącznie jako czynność formalna i zinstytucjonalizowana, wynikająca z nakazów polityki oświatowej. Ma ono raczej stanowić, oprócz gratyfikacji dydaktycznej, ogniwo łączące proces dydaktyczno-wychowawczy z rozwojem osobowości dzieci i młodzieży. Ocena powinna rozbudzać w uczniu aspiracje w kierunku samodoskonalenia i poczucia własnej wartości. Nauczyciel, dokonując refleksji pedagogicznej w obszarze kontrolno-oceniającym, uwzględnia informacje o aktywności, postępach, trudnościach oraz specjalnych uzdolnieniach wychowanków.
Ilość stron: 180
Ocena: Bardzo dobry-
NIE ODPOWIADAM ZA LISTY EKONOMICZNE (NIEREJESTROWANE).
Możliwa wysyłka na koszt kupującego, wplata na konto
CZAS REALIZACJI 5-7 DNI.