-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Marka maszyny
Inna
-
Rok produkcji
2022
ORBITROL OSPC 160 ON z WAŁKIEM KIEROWNICZYM O DŁUGOŚCI 40mm
[7098]
Zestaw w którego skład wchodzi:
Wzmacniany Orbitrol OSPC 160 ON [0218]
WAŁEK ORBITROLA KRÓTKI DŁUGOŚĆ 40mm [1345]
ORBITROL OSPC 160 ON WAŁEK 40 KOLUMNA
ORBITROL OSPC 160 ON
[0218]
Zastosowanie:
Doskonale sprawdza się w maszynach i urządzeniach zasilanych hydraulicznie.
Może być wykorzystywany w rolnictwie, sadownictwie, leśnictwie czy budownictwie.
Orbitrol OSPC 160 ON ma za zadanie sterowanie hydraulicznym układem kierowniczym w ciągnikach rolniczych, koparkach, kombajnach, widlakach i maszynach budowlanych.
Zastosowanie w ciągnikach:
URSUS: C-385 , C-385A , 902 , 912 , 914, 1202 , 1204 , 1212 ; 1214
ZETOR: 8011, 8111, 8045, 8145
NEW HOLLAND TD: 5040 , 5050 , 60D , 70D , 80D , 90D , 95D
CASE IH: JX 55, 60, 65, 70, 75, 80, 85, 90, 95
Specyfikacja techniczna:
Objętość geometryczna: 160cm3/obr
Zalecany przepływ oleju w układzie: od 12 do 18L/min.
Gwinty wewnętrzne (P, T, R, L): G1/2" BSP
Gwinty wewnętrzne (obok przyłączeniowych): M10
Mocowanie kolumny kierownicy: 4x śruba M10 - 16mm
Ilość wcięć na wałek: 12z
Ustawienie zaworów:
przelewowy: 160 bar
szokowe: 240 bar
Materiał: żeliwo
Oznaczenia przyłączeń:
P - zasilanie z pompy
T - powrót do zbiornika
R - skręt w prawo
L - skręt w lewo
WAŁEK ORBITROLA KRÓTKI DŁUGOŚĆ 40mm
[1345]
Zastosowanie:
Posiada szerokie zastosowanie w układach hydraulicznych w rolnictwie, sadownictwie, leśnictwie, budownictwie i szeroko pojętym przemyśle.
Wałek pasuje do wszystkich typów orbitroli (ON, CN, LS).
Dane techniczne:
Ilość frezów na końcówce wałka: 12
Szerokość końcówki frezowanej: 20mm
Długość całkowita wałka: 40mm
Szerokość końcówki gładkiej: 17mm
Długość końcówki gładkiej: 14mm
Zalety naszych orbitroli:
praca bez szarpania kierownicą , płynne oraz lekkie kierowanie przy bardzo obciążonej osi , dzięki wzmacnianej , precyzyjnej konstrukcji nie powodującej przecieków.
każdy orbitrol posiada opisane przyłącza: P , T , A , B , co zapewnia prawidłowe podłączenie do układu
umożliwia sterowanie pojazdem nawet w trakcie awarii , przy holowaniu pojazdu.