Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Okazyjna cena - Jeep Cherokee / Liberty 2.8 CRD, automat

1 / 12
Obserwuj
  • Oferta od osoby prywatnej
  • Marka Jeep
  • Model Cherokee
  • Stan używane
  • Rok produkcji 2008
  • Przebieg 235000 km
  • Pojemność silnika 2800 cm³
  • Moc 177 KM
  • Paliwo diesel
  • Stan techniczny nieuszkodzony
  • Skrzynia biegów automatyczna
Historia pojazdu Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Sprzedam Jeep Cherokee / Liberty 2.8 CRD, automat. Rok produkcji 2008, pierwsza rejestracja 19-12-2009, przegląd do 21-03-2026, ważne ubezpieczenie. Wersja europejska, wg poprzedniego właściciela to polski salon ale nie wiem, jak to sprawdzić. Przebieg 235 tys km. Samochodu używała żona na dojazdy do pracy. Kilkakrotnie dłuższe, wakacyjne trasy. Sprzedaję, bo kupiłem nowszy a ten stoi. Samochód odpala od strzała. Napędy, reduktor – wszystko działa jak trzeba, jeździ prosto, zbiera się, hamuje. Skrzynia biegów przełącza biegi płynnie, bez najmniejszych szarpnięć. Prawie nowe opony Yokohama Geolandar AT (na zdjeciach stare opony). Kupione nowe – z wymianą to ponad 2500 zł. Wtryski w porządku. Wymieniona pompa oleju. Zregenerowana maglownica. Zregenerowany przedni wał napędowy, zaciski, przegub. Prawie nowy akumulator. Tempomat, ESP, ABS, elektryczne szyby i fotele - wszystko działa. Ale: Klima nie działa – nie działała, jak kupiłem, nie znam przyczyny. Ogrzewanie jak to w tym modelu – do wymiany nagrzewnica. Taśma pod kierownicą do wymiany (a może po prostu się częściowo wypięła) – po skręceniu kierownicy zapala się kontrolka poduszki, po wyprostowaniu i przejechaniu kawałka drogi – gaśnie. Czyli taśma. Wyciek spod turbo. Cieknie ale ma moc. Zresztą, które auto terenowe w tym wieku nie cieknie? Do wymiany przednie wahacze (dodaję do auta). Nie działają spryskiwacze wycieraczek. System kontroli ciśnienia raz działa raz nie – pewnie czujnik. Słabe amortyzatory. Czyli idealne do zrobienia liftu Nie działa cały panel przycisków (pod sterowaniem nawiewem) na którym są (m.in) przyciski do świateł awaryjnych czy ESP. Zapewne albo panel albo jakiś bezpiecznik, ponieważ np. ESP się automatycznie wyłącza po przerzuceniu na reduktor. Co potwierdza, że to tylko kwestia tego panelu. Radio to jakiś wynalazek. Samochód ma swoje wady ale uważam, że będzie jeszcze jeździł długi czas. Za różnicę w cenie można go (uważam, że ze sporym zapasem pieniędzy) doprowadzić do ładu lub jest świetną bazą na przerobienie w teren. A jak ktoś potrzebuje jeździdła z napędem 4x4 i reduktorem to nic nie musi robić i ma fajne auto za pół ceny.

Skontaktuj się

marpas12

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 16
Zgłoś nadużycie
24 900 zł
do negocjacji

marpas12

OSOBA PRYWATNA

Na Sprzedajemy.pl od Lis 2016
Warszawa mazowieckie Zobacz na mapie »

Historia pojazdu

Sprawdź historię pojazdu przed zakupem.
Pobierz raport za opłatą.
Pobierz raport
Partner
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia