-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
nowe
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Diagnostyka usterek silników samochodowych
Kasowanie kontrolki usterki silnika samochodu
Zatrzymana klatka samochodu
Status gotowości I/M
Odczyt informacji o pojeździe
Przepływ danych w czasie rzeczywistym
Odczyt napięcia akumulatora samochodowego
Wykrywanie trybu 6
Testowanie czujnika tlenu
Test trybu 8
Zapytanie o kod błędu
Funkcja skanowania i drukowania kodów
Biblioteka kodów błędów 35901
Kolorowy wyświetlacz 2,8 cala
Obsługiwane protokoły
SAE J1850 PWM (41,6 kbit/s)
SAE J1850 VPW (10,4 kbit/s)
ISO 9141-2 (początkowa prędkość 5 bodów, 10,4 kbaud)
ISO 14230-4 KWP (inicjacja 5 bodów, 10,4 Kbodów)
ISO 14230-4 KWP (szybki start, 10,4 Kbodów)
ISO 15765-4 CAN (11-bitowy identyfikator, 500 kbaud)
ISO 15765-4 CAN (29-bitowy identyfikator, 500 kbaud)
ISO 15765-4 CAN (11-bitowy identyfikator, 2500 kbaud)
ISO 15765-4 CAN (29-bitowy identyfikator, 250 kbaud)
Obsługiwane dane pojazdu
Odczytywanie kodów diagnostycznych błędów
Wyczyść kody błędów (wyczyść kody błędów i wyłącz MIL)
Obroty silnika
Obliczona wartość obciążenia
Temperatura cieczy chłodzącej
Stan układu paliwowego
Prędkość pojazdu
Krótkoterminowa sytuacja paliwowa
Sytuacja paliwowa w dłuższej perspektywie
Ciśnienie kolektora dolotowego
Czas wtrysku paliwa
Temperatura wlotowa
Prędkość przepływu powietrza
Pozycja bezwzględna przepustnicy
Napięcie wykrywania tlenu związane ze stanem paliwa krótkoterminowego
Stan układu paliwowego
Ciśnienie paliwa
Monitorowanie zużycia paliwa itp.
Główny układ sterujący: APM32E103VET6, LQFP100
Napięcie robocze: DC 9V~16V
Prąd roboczy: 36mA~54mA
Prąd czuwania: 40mA
Środowisko pracy: -30~70 ℃
Temperatura przechowywania: -30~70 ℃
Wymiary zewnętrzne: 171 85 28 mm
Stan, nowy
Instrukcja obsługi w języku angielskim