-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
nowe
Nowy silnik Mercury 115 HP diesel z przekładnią ZF 25
Technologia DI wykorzystuje wtryskiwacze do rozpylania oleju napędowego rozpylonego pod ciśnieniem 26 000 psi bezpośrednio do głównej komory spalania każdego cylindra. Ten proces optymalizuje zużycie paliwa i minimalizuje emisję spalin, a także hałas, wibracje i szorstkość silnika (NVH), zapewniając przyjemne żeglowanie.
Odporność na korozję.
Silniki wysokoprężne Mercury są wyposażone w najnowocześniejsze zabezpieczenia antykorozyjne, w tym termostatycznie sterowany, zamknięty układ chłodzenia cieczą. Chłodzony cieczą olej silnikowy, olej przekładniowy i płyn układu kierowniczego obniżają temperaturę w maszynowni, wydłużając żywotność silnika. System SeaCore® zapewnia najwyższą ochronę przed słoną wodą.
DANE TECHNICZNE: Silnik Moc
silnika
116,6 mhp (86 kW)
Typ silnika Rzędowy 4
Pojemność skokowa 2,0 l
Średnica cylindra 3,27" (83 mm)
Skok tłoka 3,62" (92 mm)
Przepustnica Obroty na minutę (WOT): 4000
Emisje BSO 2 RCD 2 IMO 2 EPA Tier 3 | EPA Tier 2 BSO 2 RCD 2 IMO 2 Zużycie
paliwa Zużycie
paliwa przy 100% obciążeniu 6,7 gal/godz. / 25,5 l/godz. przy 4000 obr./min
Wymiary
Długość 32" (802 mm)
Szerokość 30" (710 mm)
Wysokość 29" (727 mm)
Masa Masa
Sam silnik: 551 funtów (250 kg) | Ze skrzynią biegów: 606 funtów (275 kg)