-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Sprzedaż ruchomości wchodzących w skład masy upadłości ZEUS S.A. w upadłości z siedzibą w Pruszczu Gdańskim
(sygn. akt GD1G/GUp/26/2024)
Sprzedaż prowadzona jest przez Krzysztofa Lipińskiego – Syndyka masy upadłości ZEUS S.A. w upadłości z siedzibą w Pruszczu Gdańskim.
Sprzedaż ruchomości odbywa się na podstawie ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 614 ze zm.) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 1071).
Sprzedaż ma skutki sprzedaży egzekucyjnej w rozumieniu art. 313 ust. 1 Prawa upadłościowego.
Przedmiot sprzedaży
Przedmiotem sprzedaży są narzędzia, elektronarzędzia, urządzenia pomiarowe i sprzęt warsztatowy wchodzące w skład masy upadłości ZEUS S.A. Łącznie w ramach konkursu ofert sprzedawanych jest 284 pozycje. Pełna lista dostępna jest na żądanie – prosimy o kontakt e-mail: ze*s@l*****************.pl.
Ruchomości znajdują się w Pruszczu Gdańskim, ul. Obrońców Westerplatte 1.
Przykładowe pozycje (wybór 30 z pełnej listy):
– Wiertnica HILTI DD200 – stan dobry
– Spawarka do światłowodów FUJIKURA FSM-70S – stan dobry
– Reflektometr SONEL TDR-410 – stan dobry
– Miernik OTDR YOKOGAWA AQ7280 – stan dobry
– Analizator jakości energii CHAUViN ARNOUX QualiSTAR+ – stan dobry
– Agregat hydrauliczny ERKO AH300 – stan dobry
– Miernik SONEL MMR-620 – stan dobry
– Miernik rezystancji izolacji SONEL MIC-5001 – stan dobry
– Miernik uziemienia SONEL MRU-101 – stan dobry
– System pomiarowy styków napięcia MI3295S – stan dobry
– Zaciskarki do kabli MILWAUKEE M18 HCCT – stan dobry
– Młot wyburzeniowy HILTI TE1500-AVR – stan dobry
– Bruzdownice CARAT SL-1502 i BOSCH GNF35CA – stan dobry
– Osadzaki HILTI GX120-ME / BX3-ME – stan dobry
– Wiertarki i młotowiertarki HILTI TE70, BOSCH GBH8-45 – stan dobry
– Generatory prądu WACKER, HONDA, PRAMAC, FOGO – stan dostateczny–dobry
– Odkurzacze przemysłowe STARMIX, KARCHER – stan dobry
– Miernik rezystancji izolacji MEGGER 5 kV – stan dobry
– Miernik cęgowy FLUKE 376 FC – stan bardzo dobry
– Miernik wielofunkcyjny SONEL MPI-525 – stan dobry
– Lampa inspekcyjna MILWAUKEE M18AL – stan dobry
– Zestaw do zaciskania końcówek kablowych ERKO – stan bardzo dobry
– Piła ukośnica BOSCH GCM 12 GDL – stan bardzo dobry
– Wkrętarki akumulatorowe MILWAUKEE, MAKITA – stan dobry
– Szlifierki kątowe BOSCH i MAKITA – stan dobry
– Piły tarczowe HILTI i DEWALT – stan dobry
– Kompresor WAN 50L – stan dostateczny
– Wózek transportowy magazynowy – stan dobry
– Detektor przewodów FLUKE 2042 – stan dobry
– Drukarki etykiet BROTHER P-touch – stan bardzo dobry
Tryb i pierwszeństwo
Konkurs ofert ma na celu wybór oferenta, który złoży najwyższą ofertę cenową. W pierwszej kolejności rozpatrywane będą oferty obejmujące nabycie całości wyposażenia lub największej liczby pozycji.
Z udziału w konkursie wyłączeni są oferenci, o których mowa w art. 157a ust. 2–3 Prawa upadłościowego.
Składanie ofert
Oferty w języku polskim można złożyć:
– osobiście w kancelarii syndyka, w dni robocze w godz. 10:00–14:00,
– e-mailem na adres: ze*s@l*****************.pl (oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub przez ePUAP),
– przesyłką pocztową – listem poleconym na adres:
Kancelaria Restrukturyzacyjna Krzysztof Lipiński
Plac Porozumienia Gdańskiego 1/317, 80-864 Gdańsk.
Ostateczny termin składania ofert: 28 listopada 2025 r.
Rozpoznanie ofert: 1 grudnia 2025 r., godz. 12:00.
Oferta powinna zawierać:
– imię i nazwisko lub nazwę firmy oferenta,
– numer PESEL lub NIP,
– adres siedziby lub zamieszkania, adres e-mail i numer telefonu,
– numer pozycji z załącznika oraz oznaczenie oferowanego przedmiotu,
– oferowaną cenę nie niższą niż cena minimalna brutto,
– sygnaturę sprawy GD1G/GUp/26/2024,
– oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem i stanem technicznym ruchomości.
Wadium
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wpłata wadium w wysokości 500,00 zł najpóźniej do dnia 27 listopada 2025 r.
Wpłaty należy dokonać na rachunek masy upadłości:
PKO BP S.A. nr 46 1020 1811 0000 0402 0452 5762
z dopiskiem „Wadium GD1G/GUp/26/2024 – narzędzia”.
Wadium zaliczane jest na poczet ceny sprzedaży. W przypadku uchylenia się od zawarcia umowy przez wybranego oferenta wadium przepada na rzecz masy upadłości.
Płatność, odbiór i oględziny
Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest do zapłaty całej ceny sprzedaży w terminie 3 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty.
Rzeczy sprzedawane są w stanie istniejącym, bez gwarancji i bez rękojmi za wady fizyczne i prawne.
Zakupione ruchomości należy odebrać z miejsca ich przechowywania – Pruszcz Gdański, ul. Obrońców Westerplatte 1 – w terminie tygodnia od daty sprzedaży.
Zaleca się, aby przed złożeniem oferty oferenci dokonali oględzin przedmiotów sprzedaży. Oględziny możliwe są po wcześniejszym uzgodnieniu terminu – kontakt telefoniczny: 602 263 040
Zastrzeżenia
Syndyk zastrzega sobie prawo odstąpienia od procedury, unieważnienia konkursu ofert w całości lub w części albo niewybrania żadnej oferty bez podania przyczyny.
Złożenie oferty jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z warunkami regulaminu i stanem technicznym ruchomości.
Kontakt
Szczegółowych informacji udziela Syndyk w zakresie posiadanym:
e-mail: ze*s@l*****************.pl
telefon: *** *** ***
Pełna treść Regulaminu sprzedaży oraz Załącznik nr 1 z wykazem ruchomości dostępne są w kancelarii syndyka oraz drogą mailową na żądanie.